Uprava MUT-a tvrdi da su izgubili posao jer su bili politički nepodobni
Tekst se nastavlja ispod oglasa
PREDSTAVNICI Uprave Mediteran Union Tunela (MUT) ocijenili su danas da je uzrok nedavnog urušavanja tunela Javorova kosa na autocesti Rijeka-Zagreb neodgovarajući način gradnje sadašnjih izvođača radova.
Ustvrdili su i da MUT ne može proći ni na jednom javnom natječaju za dobivanje poslova, neizravno tvrdeći da je tome razlog njihova ´politička nepodobnost´.
Hrvatska Vlada, te francuska tvrtka SpieBatignoles i MUT, koji su radili na tri tunela, među kojima i Javorova kosa, na autocesti Rijeka-Zagreb, u trogodišnjem su sporu zbog propusta u gradnji i sumnji u korupciju, zbog čega im je Vlada oduzela koncesiju i razvrgnula s njima ugovor u srpnju 2001. Te tvrtke potražuju od hrvatske države 130 milijuna kuna.
Predsjednik Nadzornog odbora MUT-a umirovljeni general Ante Roso kazao je da ne želi komentirati događaj na tunelu, ali kaže da ´čisto laički´ po fotografijama i tekstovima u javnosti vidi da je riječ ´o srednjovjekovnoj tehnologiji gradnje i podgradnje´.
Direktor MUT-a Ljubo Grepo na konferenciji za novinare je ustvrdio da se odvala tunela, za čiju izgradnju kaže da je među najtežim u Europi, mogla izbjeći.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Grepo tvrdi da je da je MUT u ´hrvatskoj državi diskriminiran i da mu se zabranjuje rad, te ne mogu proći niti na jednom natječaju na koji se jave´. Prošli smo sve moguće državne nadzore i nisu pronađene nikakve financijske nepravilnosti, kazao je Grepo tvrdeći i da su ih i prisluškivali, te da su prije tri ili četiri mjeseca pronašli prislušne uređaje koje će, kako je rekao, pokazati na drugoj konferenciji na koju će pozvati francuske novinare.
Roso je napomenuo da je MUT, kao dio pilot projekta koji bi činilo šest tvrtki, osnovan po nalogu pokojnog predsjednika Tuđmana 1997. godine s ciljem zapošljavanja razvojačenih i nezaposlenih branitelja.
Grepo je odbacio tvrdnje predsjednika Uprave tvrtke Autocesta Rijeka-Zagreb Zorana Klarića da je ranije, kada su radove izvodili SpieBatignoles i MUT, bilo 40 odvala na tunelu, rekavši da je bilo takvih slučajeva, već bi bili za to prozvani.
Klarić je pak za medije ranije iznio mišljenje sudskog vještaka o nedavnom urušavanju u tunelu Javorova kosa koji je utvrdio da šteta na tunelu nije velika, da je prouzročena višom silom i nezahvalnim terenom na kojem se gradi.
Ustvrdili su i da MUT ne može proći ni na jednom javnom natječaju za dobivanje poslova, neizravno tvrdeći da je tome razlog njihova ´politička nepodobnost´.
Hrvatska Vlada, te francuska tvrtka SpieBatignoles i MUT, koji su radili na tri tunela, među kojima i Javorova kosa, na autocesti Rijeka-Zagreb, u trogodišnjem su sporu zbog propusta u gradnji i sumnji u korupciju, zbog čega im je Vlada oduzela koncesiju i razvrgnula s njima ugovor u srpnju 2001. Te tvrtke potražuju od hrvatske države 130 milijuna kuna.
Predsjednik Nadzornog odbora MUT-a umirovljeni general Ante Roso kazao je da ne želi komentirati događaj na tunelu, ali kaže da ´čisto laički´ po fotografijama i tekstovima u javnosti vidi da je riječ ´o srednjovjekovnoj tehnologiji gradnje i podgradnje´.
Direktor MUT-a Ljubo Grepo na konferenciji za novinare je ustvrdio da se odvala tunela, za čiju izgradnju kaže da je među najtežim u Europi, mogla izbjeći.
Roso je napomenuo da je MUT, kao dio pilot projekta koji bi činilo šest tvrtki, osnovan po nalogu pokojnog predsjednika Tuđmana 1997. godine s ciljem zapošljavanja razvojačenih i nezaposlenih branitelja.
Grepo je odbacio tvrdnje predsjednika Uprave tvrtke Autocesta Rijeka-Zagreb Zorana Klarića da je ranije, kada su radove izvodili SpieBatignoles i MUT, bilo 40 odvala na tunelu, rekavši da je bilo takvih slučajeva, već bi bili za to prozvani.
Klarić je pak za medije ranije iznio mišljenje sudskog vještaka o nedavnom urušavanju u tunelu Javorova kosa koji je utvrdio da šteta na tunelu nije velika, da je prouzročena višom silom i nezahvalnim terenom na kojem se gradi.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati