Uspjeh hrvatskih agencija na međunarodnom oglašivačkom festivalu u Moskvi

NA OVOGODIŠNJEM  MIAF-u, međunarodnom marketinškom festivalu u Moskvi (Moscow International Advertising Festival – MIAF), koji se održavao od 17. do 19. studenoga, više hrvatskih marketinških agencija ostvarilo je zapažen uspjeh.

Agencija Lowe Digitel osvojila je dvije "Zlatne jabuke" i jednu "Brončanu jabuku" za oglas Unicef "Lutke", web banner "Tražimo glave" i TV spot "Ludi mikser" T-Hrvatskog Telekoma.

Agencija Imago osvojila je jednu "Zlatnu jabuku" u skupini direktni marketing za direkt-mail Nescaffea, i "Srebrnu jabuku" u skupini velikih plakata i fasadnih rješenja za plakat "Mild or hot" za Podravku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Agencija Bruketa i Žinić osvojila je "Zlatnu jabuku" u skupini kataloga za godišnje izvješće Podravke "Nahrani me". Hrvatske agencije i ranije su imale dosta uspjeha na ovom festivalu, gdje je Lowe Digitel dva puta osvajao Grand Prix festivala i više "Zlatnih jabuka".

Prošle godine uz Lowe Digitel među nagrađene su se upisali i zagrebačke agencije Grey i Bruketa & Žinić OM, a ove godine ponovo su tri hrvatske agencije među nagrađenima, pa je sa šest nagrada Hrvatska jedna od uspješnijih zemalja na ovom međunarodnom festivalu, koji svake godine bilježi sve više prijava iz svih krajeva svijeta.

Moscow International Advertising Festival održava se u organizaciji Udruge ruskih oglašivačkih agencija, Udruge ruskih oglašivača i Oglašivačkog vijeća. Osnovni cilj festivala je predstavljanje najnovijih ruskih i stranih oglašivačkih uradaka i to televizijskih reklama, tiskanih oglasa, radio reklama, internet promocije, itd. Festival, kao i ocjenjivački sud, međunarodnog su karaktera.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara