Vindija predstavila nove sokove -Vindi Vital

VINDIJA je na hrvatsko tržište lansirala jedinstveni proizvod Vindi Vital u sklopu već postojeće robne marke voćnih sokova Vindi. Na taj način Vindija je omogućila potrošačima da po prvi put biraju uz okuse i "funkciju" koju sok ima za naš organizam.

Vinidijin stručni tim nutricionista osmislio je 6 okusa sokova s 6 različitih funkcija: Nektar ananas - obogaćen dijetalnim vlaknima te ga nutricionisti preporučaju kao dodatak kod mršavljenja; Nektar naranču s vitaminima za vitalnost; Naranču- mrkvu-limun s dodatkom luteina stručnjaci preporučaju onima koji žele imati dobar vid; ukusnu Brusnicu kao pomoć kod upala urinarnog trakta. 

Kao prirodni antioksidans, kupcima će biti dostupan - 100% sok od rajčice dok će vodu s okusom kruške s L- carnitinom konzumirati kao osvježenje te ujedno kao pomoć pri razgradnji masti.

Novi Vindi Vital funkcionalni sokovi obogaćeni su vitaminima, mineralima i antioksidantima s ciljem preventivnog djelovanja kod prehrambenih nedostatka uzrokovanih modernim i stresnim načinom života.

Novost na hrvatskom tržištu, osim samih proizvoda, predstavlja i posebno Tetra Prisma Aseptic pakiranje. Zbog jedinstvenog oblika, lakoće držanja u ruci i metalik tehnike tiska Tetra Prisma pakiranje je vrlo praktično za primjenu.

U sklopu promocije jedinstvenih Vindi Vital sokova, Vindija je organizirala i nagradnu igru koja će se odvijati od 15. kolovoza do 15. listopada 2006.  Uz čašu zdravlja i vitalnosti, svi koji pošalju četiri loga Vital zajedno sa sloganom s omota sokova, natjecat će se i za glavne nagrade - crveni Porsche Boxter, wellnes tjedan za dvoje u hotelu Milenij u Opatiji i brojne druge vrijedne nagrade.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara