Vizualni identitet "Ogulinskog festivala bajke" dobio Red Dot nagradu

Vizualni identitet "Ogulinskog festivala bajke" dobio Red Dot nagradu

VIZUALNI identitet događaja "Ogulinski festival bajke" zagrebačkog kreativnog Studija Cuculić nagrađen je jednom od najprestižnijih te ujedno i najpoželjnijih dizajnerskih nagrada na svijetu - Red Dot.

Nagrada Red Dot, svojevrsna svjetska oznaka vrhunske dizajnerske kvalitete dodjeljuje se svake godine sofisticiranim i inovativnim dizajnerskim radovima na natječaju "Red Dot Design Award". Sa više od 7000 prijavljenih radova u kategorijama "Red Dot: Industrijski dizajn", "Red Dot: Komunikacijski dizajn", te "Red Dot: Dizajn koncept", nagrada Red Dot vodeći je i ujedno jedan od najvećih dizajnerskih natječaja na svijetu.

Od 1955. Dizajn Centar Nordrhein Westfalen u Essenu svake godine prepoznaje i nagrađuje izvanrednu kvalitetu u dizajnu i priređuje popratnu izložbu za javnost. Ove godine, žiri sastavljen od 9 međunarodnih dizajnerskih stručnjaka ocijenio je kvalitetu 3880 prijavljenih radova iz 24 zemlje svijeta. 336 radova dobilo je nagradu Red Dot, a među njima je i kreativni uradak - rješenje vizualnog identiteta "Ogulinskog festivala bajke" hrvatskog Studija Cuculić.

"Ogulinski festival bajke" tematski je jedinstvena kulturna manifestacija u Hrvatskoj kojom se kroz slavljenje bajke i bajkovitog stvaralaštva potiče, ostvaruje i pokazuje umjetnička i kulturna produkcija namijenjena djeci, mladima i odraslima. Poput tek nekolicine festivala u Hrvatskoj, Ogulinski festival bajke direktno je povezan i izgrađen na kulturnoj baštini kraja u kojem se održava, a tvrtka Muze d.o.o. iz Zagreba pokrenula je ovaj festival s dugoročnim ciljem stvaranja branda destinacije "Ogulin, zavičaj bajke" kao privlačne kulturno-turističke destinacije ovog dijela Hrvatske, te potpisuje autorstvo projektnog zadatka nagrađenog vizualnog identiteta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Vizualni identitet Festivala zapravo je dvostruki branding sa zajedničkim elementima - likovi iz bajki poznate dječje spisateljice Ivane Brlić Mažuranić isprepliću se kroz oba branda. Posebnost ovog identiteta je i u njegovoj primjenjivosti - likovi pružaju niz mogućnosti prilikom njihove primjene na razne materijale poput prozračnog pleksiglasa, upotrijebljenog za nenametljivu signalistiku kroz grad, do niza suvenira i tiskanog materijala koji svojom slojevitošću ali i veselošću osvajaju krajnje korisnike svih uzrasta", objašnjava Vanja Cuculić, osnivač Studija Cuculić.

Primitak odličja na međunarodno renomiranom dizajnerskom natječaju kao što je Red Dot Design Award važan je pokazatelj inovativnosti, s obzirom da je Red Dot nagrada sa visokim senzibilitetom za nekonvencionalna rješenja.

"Suvremeni komunikacijski dizajn ističe se nebrojenim varijacijama u oblikovanju koje se mogu razlikovati kvalitetom uradaka. Zadatak projekta Red Dot je da komunicira tu kvalitetu“, objašnjava prof. dr. Peter Zec, inicijator nagrade Red Dot i predsjednik krovne dizajnerske organizacije ICSID. "Izvanredni, nagrađeni radovi kao što je i rad Ogulinski festival bajke zagrebačkog Studija Cuculić na ovom natječaju na vrlo su visokome nivou, stilistički su mudri i iskreno zaslužuju ovo odličje“, komentirao je nagrađene radove.

Dobitnicima će nagrade biti uručene u prosincu ove godine, na svečanoj ceremoniji u Casinu Zollverein u Essenu u Njemačkoj. Tom prigodom bit će otvorena posebna izložba nagrađenih radova u Red Dot muzeju, a trajati će od 6. prosinca 2007. do 6. siječnja 2008. godine.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara