Zagrebačka pivovara u 2006. bilježi pad dobiti


ZAGREBAČKA pivovara u 2006. godini ostvarila je ukupan rast prodaje od 1,5 posto u odnosu na prethodnu godinu, čime je i dalje vodeća na domaćem tržištu s udjelom koji iznosi 41,1 posto.

U šturom priopćenju o poslovanju u prošloj godini stoji tek da je u istom razdoblju zabilježeno smanjenje dobiti zbog velikih investicija u tržište i ostale troškove restrukturiranja, no ne navode se nikakve brojke.

Pivovara je uložila je 75 milijuna kuna u proizvodnju, logistiku, komercijalne aktivnosti i tržište te zadržala visoku zaradu na proizvodima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brandovi Pivovare vodeći su u svim segmentima na hrvatskom tržištu piva. Ožujsko pivo najprodavanije je lager pivo u Hrvatskoj. Sa Stellom Artois i Beck’s-om, Pivovara je vodeća u premium segmentu, dok su domaća specijalna piva Tomislav i Božićno pivo kao i uvozna Leffe, Hoegaarden i Belle-Vue Kriek), dominantni u svojim segmentima.

Proteklu godinu obilježile su inovacije i uspješna lansiranja novih proizvoda, Fresssh by Ožujsko i Lowenbrau. I Fresssh i Lowenbrau ostavruju odlične rezutate.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara