Zbog vjetra odgođena prva projekcija drive-in kina na Velesajmu

Zbog vjetra odgođena prva projekcija drive-in kina na Velesajmu
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

VJETAR je prisilio organizatore prvog drive-in kina na Zagrebačkom velesajmu da odgode današnju planiranu prvu filmsku projekciju. Ističu da im je sigurnost posjetitelja u prvom planu pa program nastavljaju u petak.

"Vjetar, koji je u četvrtak poslije podne i uvečer puhao u Zagrebu, s povremenim udarima i preko 25 kilometara na sat, prisilio nas je da početak Drive-In Kina, jedinog eventa, s razmakom odgodimo za sutradan", navodi Zoran Krečar, jedan od voditelja projekta Drive-In Kino s razmakom iz tvrtke Kreativna poslovna rješenja, koja je nositelj ovog projekta.

Ističe kako su koronavirus i potres podsjetili sve nas da ne možemo protiv snage prirode pa je prihvaćena činjenica da naleti vjetra mogu biti jači od dva velika projekcijska platna i svega što su postavili na prostor ovog kina na otvorenom.

Program se po najavljenom rasporedu nastavlja već u petak, a informacije o novom terminu projekcije bit će objavljene na službenoj web stranici projekta.

U sljedećih osam dana, svake večeri od 21 sat na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma u planu su projekcije atraktivnih filmskih blockbustera u najvećem drive-in kinu u Hrvatskoj.

Filmovi će se prikazivati na dva 15-metarska platna, a zvuk filma posjetitelji će pratiti putem svojih radijskih aparata u automobilu, koji će biti prilagođeni privremenoj radijskoj frekvenciji. Osigurana su mjesta za 300 automobila za svaku projekciju.

Organizatori tvrde kako su se pobrinuli da posjetitelji u ovom kinu na otvorenom imaju epidemiološko-higijenske uvjete na najvišoj razini i potpuni komfor.

Na raspolaganju im je veliki broj toaleta s tekućom vodom, sapunom i papirnatim ručnicima te sredstvima za dezinfekciju, kao i spremnicima s poklopcima za sigurno odlaganje korištenih papirnatih brisača, a cijeli prostor dezinficira se prije i poslije svake predstave.

Svi djelatnici organizatora cijelo vrijeme nosit će zaštitnu opremu radi vlastite i sigurnosti svih posjetitelja. Ulaznice će se skenirati beskontaktno, na ulazu će svaki od posjetitelja dobiti poklon-paket s grickalicama i osvježavajućim pićima, a na odlasku dva piva koja će moći popiti kada stignu doma.

Cijena ulaznice po automobilu za dvije osobe je 100 kuna, a sav prihod od prodanih ulaznica namijenjen je Kliničkom bolničkom centru Sestre milosrdnice iz Zagreba.

Realizaciju projekta Drive-In Kina u Zagrebu omogućila je njemačka farmaceutska kompanija STADA.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara