Predstavljena nova Toyota (Corolla) Verso
COROLLA Verso, jedan od ključnih modela za Toyotu u Europi, dobila je svježi novi izgled, a kupcima će ponuditi još bolju opremu uz neznatno veću cijenu.
Novi izgled i unaprijeđena oprema, uključujući dvozonski klima uređaj i novi audio sustav, izgrađeni su na postojećem uspjehu Toyote Corolle Verso, koja se pokazala kao jedan od najpopularnijih kompaktnih monovolumena u Europi, rame uz rame s europskom konkurencijom.
Sigurnost je i dalje na vrhunskoj razini. Toyota Verso je tako nagrađena s pet zvjezdica za zaštitu odraslih putnika na Euro NCAP testu, kao i sa četiri zvjezdice za zaštitu djece.
Tu su i neke funkcije koje se prvi put pojavljuju u ovom segmentu, kao što je dostupnost devet zračnih jastuka (uključujući zračni jastuk za koljena vozača) i inovativni zaslon za pomoć pri skretanju.
Iako su promjene u odnosu na stari model na prvi pogled teško uočljive pažljivo oko će bez problema uočiti razliku: nova okomita karakterna crta koja povezuje gornju rešetku hladnjaka i odbojnik, vizualno povezujući odbojnik s poklopcem motora. Stil stražnjeg dijela uključuje nove, pravokutne pokazivače smjera i novu kromiranu liniju obruba registarske pločice.
Sada postoje četiri jasno diferencirane razine opreme (Terra, Luna, Sol i Premium Active) koje se razlikuju po specifičnim kotačima i novim naplatcima od lake legure za Luna i Sol modele. I ekolozi će doći na svoje: DPF katalizator rabi konstrukciju prolaska kroz zidove koja tjera ispušne plinove kroz sitne pore u pregradama katalizatora te tako hvata čestice, a ne zahtijeva održavanje kroz cijeli radni vijek vozila.
>> Baza automobila: Toyota (Corolla) Verso
Novi 2.2 D-4D 135 agregat s DPF-om nudi jednake performanse kao i agregat opremljen s konvencionalnim katalizatorom - 136 KS maksimalne snage pri 3.600 o/min i moment od 310 Nm u rasponu od 2.000 do 2.800 o/min. 1.8-litreni VVT-i benzinac razvija 129 KS i 170 Nm okretnog momenta dok efikasni 1.6-litreni VVT-i benzinac razvija 110 KS.
Pet-brzinski Multi-Mode ručni mjenjač (M-MT) je dostupan s 1.8-litrenim benzinskim motorom, a nudi prednost automatskog mjenjača bez spojke ili sekvencijalnu promjenu stupnjeva prijenosa. Ovaj je sada opremljen s signalnom lampicom upozorenja koja pokazuje bilo kakvo pregrijavanje u sustavu spojke.
Nova Corolla Verso nikako nije revolucija. Više bi se moglo reći da je blago evoluirala što je u neku ruku i dobro jer potvrđuje kvalitetu izvornog modela.
S obzirom da se "Versica" već uspješno etablirala na tržištu marketinški stručnjaci ozbiljno razmišljaju plasirati Verso kao samostalni brand, odvojen od Corolle. Drugim riječima, Corolla Verso trebala bi se zvati samo Toyota Verso. Petica za hrabrost.
B.I.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati