Upoznajte VW-ove "crossere"

Upoznajte VW-ove "crossere"

SUPROTNO očekivanjima kako će zbog mogućeg izostanka tržišnog uspjeha Volkswagenov "crosserski" izlet biti kratkog vijeka, njemački koncern zasniva pravu obitelj modela namijenjenih avanturistima. 

Začetnik obitelji Cross je maleni Polo koji je na tržište stigao kao protuteža modelima poput Fordovog Fusiona. Princip korištenja serijskog modela koji je u cilju dobivanja terenske robusnosti s marketinškog gledišta dobio karoserijske dodatke i povišenu podnicu više nije nepoznanica u autoindustriji.

Pritom nitko ne mari što je, prvenstveno zbog visoke cijene, izostao pogon na sve kotače, a time i bilo kakva mogućnost silaska s asfalta. CrossPolo je urbani terenac ili kako to vole oni "preko bare" reći, UAV (Urban Activity Vehicle).


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija

Realno, CrossPolo nudi sve što i serijski model uz osjetno veću dozu atraktivnosti, bolje rečeno više individualizacije. U za Hrvatsku karakterističnim uvjetima koji podrazumijevaju izbrazdan asfalt, duboke kolotrage, kratere i tko zna što, ovaj automobil dolazi kao naručen.

>> Baza automobila: VW CrossPolo

Lakše je i penjanje preko rubnika u pronalasku parkirališne oaze koju nije sustigla "gradska p(l)acovina" od 16 kuna za sat. Pitanje je samo jesu li i Hrvati spremni izdvojiti par tisućica više. Što se europskog zapada tiče, ova je izvedba već dosegla udio od 10 % u prodaji modela.

 
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija

CrossPolo se na našem tržištu nudi u četiri motorne izvedbe, po dvije benzinske (1.4/75 KS, 1.6/105 KS) i dvije dizelske (1.4/70 KS, 1.9/105 KS). A cijene? Pa početna je 116.504 kn, odnosno oko 16.000 kn više u odnosu na jednako motorizirani Polo sa najskupljom Sportline razinom opreme.

CrossTouran - novost u ponudi

S početkom 2007. godine Volkswagen je na europsko tržište lansirao još jedan, treći po redu model iz Cross serije. Radi se o Touranu, koji zadržava recepturu prethodnika. Prednji pogon je zadržan, baš kao i obilje plastičnih nadogradnji eksterijera.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija

Lifestyle pripadnik Touran obitelji ima za 12 mm povišenu podnicu. Najefektniji detalji svakako su nova prednja maska u mat-krom finišu sprijeda, te plastična zaštita blatobrana i krovni nosači na boku. Dojam o CrossTouranu kao vozilu koje će definitivno biti zamijećeno daju 17-inčni aluminijski naplatci s gumama mjera 215/50 sprijeda i 225/45 straga, kao i atraktivne boje karoserije. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

>> Baza automobila: VW CrossTouran

Paletu čini šest motora, tri benzinska i tri dizelska, i to u rasponu snage od 75 do 125 kW. Dakako, najatraktivniji je upravo najsnažniji motor, TSI motor koji u jačoj izvedbi razvija prije spomenutih 125 kW (170 KS). 


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija

Početna cijena za CrossTouran je 24.744 EUR.

CrossGolf - predvodnik trojke

CrossGolf je premijerno prikazan na pariškom salonu, a u prodaji se nalazi od prosinca. Kako dijeli recepturu dvaju spomenutih prethodnika CrossGolf se karakteristikama nalazi u sredini ponude.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija

Temeljen na Golfu Plus nudi obiteljsku prostranost, a pritom zadržava kompaktne mjere. Od posebnosti valja istaknuti da je podnica ovdje povišena za 20 mm, kao i da ponuda uključuje unikatnu Ice srebrnu metalik boju.

>> Baza automobila: VW CrossGolf

Također, posebnosti se nastavljaju i iznutra gdje je automobil dobio na svježini. Kokpit je oplemenjen novim trokrakim upravljačem i aluminijskom dekoracijom što će se posebno svidjeti mlađoj klijenteli, odnosno svima koji svoje sportske aspiracije ograničavaju na vizualna osjetila. 


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija

Ponudu motora čine četiri agregata. Par benzinaca je sastavljen od 1.6/102 KS i 1.4 TSI/140 KS, dok po pitanju dizelaša kupci na raspolaganju imaju 1.9 TDI/105 KS i 2.0 TDI/140 KS. Snažniji benzinac dostupni su uz doplatu sa DSG mjenjačem.

M.N.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara