Mala Kapela zatvorena nakon jednog dana, Sanaderov cirkus ipak kreće

NAJDUŽI hrvatski tunel, Mala Kapela, nakon samo 24 sata od otvaranja za promet zatvoren je zbog pada napona.

Naime, zbog izbacivanja sklopke na električnom postrojenju u petak, u ranim jutarnjim satima, tunel je nakratko ostao u potpunom mraku, te je promet njime bio potpuno obustavljen.

Zbog velikog intenziteta prometa ispred sjevernog portala se vrlo brzo stvorila kolona od tri kilometra.

Kako piše Novi list, pad napona je izazvalo automatsko uključivanje protupožarnog alarma, koji je svim vozačima preko displeja signalizirao da promet tunelom nije dozvoljen.

Čini se kako su ovi prvi problemi ipak bili kratkog daha, a vozači koji su prošli kroz Malu Kapelu nisu krili svoje oduševljenje novootvorenim dionicama autoceste.

Inače, Mala Kapela najmoderniji je tunel u Europi i najduži u Hrvatskoj, pa se ovakvi problemi stoga ne bi trebali niti događati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tunel je dug 5760 metara, a njegovim puštanjem u promet ipak nisu izbjegnute prometne gužve. Kolona od 12 kilometara stvorila se kod naplatnih kućica u Bosiljevu, te je promet opet bio obustavljen.

Brojni turisti već koriste mnoge resurse završene autoceste, a očekuje se kako će i još veću gužvu stvoriti Sanaderova parada kojom se danas i službeno na mostu preko Krke kod Skradina otvara autocesta Zagreb-Split.

Čini se kako je ovaj vikend, barem prema broju turista koji su ušli u našu zemlju, postao i prvi službeni vikend turističke sezone.

Velik broj naših izletnika danas se nakon produljenog vikenda vraća u unutrašnjost, pa se kilometarske kolone i prometni kaos ipak očekuju, posebice zbog neodgovornosti organizatora današnje svečanosti.

Podsjetimo i kako iz Hrvatskih autocesta nije bilo moguće dobiti nikaku informaciju oko roka otvaranja drugih dviju cijevi tunela Mala Kapela i Sv. Rok, kao niti informaciju o isplati zaostalih plaća radnicima istih tunela.

Pitamo se da li bi novac koji je Vlada uložila u svoju svečanu povorku možda bio dostatan za rješavanje plaća oštećenih radnika, no s obzirom na spremnost vladajućih na razgovor o tim problemima, na preostaje nam nego da se pitamo i dalje.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara