Ferrari je najmoćniji brend

Samoprozvani 'procjenjivači brenda i marketinški stručnjaci' iz Brand Financea objavili su kako je Ferrari najmoćniji brend 2013. godine. Unatoč ograničenom tržištu i skromnim prihodima, Brand Finance tvrdi kako je Ferrari dobio najvišu poziciju jer su u obzir uzeti 'financijski parametri poput netto marže, prosječnog prihoda po klijentu, troškova za marketing i oglašavanje, ali i kvalitativni pokazatelji poput lojalnosti i privrženosti brendu'.

'Ferrari u tom pogledu nadmašuje ne samo svoje glave konkurente BMW, VW, Mercedes, Lexus i Audi, već sve svjetske brendove' tvrdi Brand Finance. Iako su spomenuti kriteriji podložni brojnim kritikama, Ferrarijev predsjednik Luca di Montezemolo prihvatio je nagradu riječima: 'Uvijek je zadovoljstvo naći se na vrhu svake liste, pogotovo kada konkurencija uključuje neke od najpoznatijih kompanija na svijetu. Ovo postignuće pokazuje da čak i u vrijeme financijske krize, Italija može svijetu ponuditi vrhunsko poslovanje'.

 

Pročitajte više