Toyota pretekla njemačke konkurente

Japanska Toyota uspjela je zadržati svoju titulu najvrjednijeg auto brenda u svijetu. Pošlo joj je za rukom pobijediti konkurente poput BMW-a i Mercedesa koji su joj se uspjeli približiti, no ne i preteći na ljestvici vrijednosti svjetskih proizvođača automobila. Njemački brendovi dominiraju popisom prvih 10 kompanija gdje su zauzeli čak pet pozicija.

###

Kako tvrde mediji, Toyotin brend vrijedi 35.3 milijarde dolara te je ujedno 10-ti najvrjedniji brend na svijetu. Inače, u ukupnom poretku, Coca-Cola je po prvi put u 13 godina morala prepustiti svoje prvo mjesto kompaniji Apple, a pretekao ju je i Google koji je ostvario ogroman rast u posljednjih 10 mjeseci.

Deset najvrjednijih auto kompanija na svijetu su: Toyota (35.3mlrd), Mercedes (31.9mlrd), BMW (31.8mlrd), Honda (18.4mlrd), VW (11.1mlrd), Ford (9.1mlrd), Hyundai (9.0mlrd), Audi (7.7mlrd), Porsche (6.4mlrd) i Nissan (6.2mlrd).

Pročitajte više