Citroen - rekordi na moru, rekordi na kopnu

SVE JE krenulo nakon jednog neformalnog razgovora, za ručkom naravno. Govorilo se o zajedništvu djelatnika filijale, dobroj atmosferi, promicanju imena Citroen kroz sport i druženje.

Jedni su zagovarali automobilizam, drugi nautizam i tako je došlo do spoja Citroena i Nautike. Interes zaposlenika bio je iznad svih očekivanja i tako je 20.11.2000. godine održana osnivačka skupština udruge građana Nautički Klub Citroën Hrvatska.

Napisan je statut, te izrađen amblem kluba, a nedugo zatim uslijedila je i službena registracija kluba pri svim državnim ustanovama i Jedriličarskom Savezu Hrvatske.


Uz svesrdnu pomoć filijale i nekolicine sponzora, početkom 2002. godine ideje se počinju pretakati u stvarnost : klub je u ožujku kupio jedrilicu za natjecanje.

Prelijepa jedrilica s pedigreom; ranije "AS KUPA" u više navrata državni i europski prvak, zablistala je bojama marke Citroen. Volje nije nedostajalo: remont, čišćenje i bojanje brodice obavili su timskim radom sami zaposlenici tvrtke Citroen Hrvatska. Brod je porinut i nije dugo trebalo čekati na još jedan spektakularan rezultat.

U mjesecu svibnju 2002. godine Nautički Klub Citroen Hrvatska prijavljuje se na svoju prvu regatu : "Regata Dana Državnosti". Bez obzira na nedostatak iskustva i znanja, osmeročlana ekipa od pet zaposlenika filijale izvojevala je nevjerojatno drugo mjesto i osvojila prvi pehar.

Danas ih NKCH broji čak pet, a šećer na kraju uslijedio je osvajanjem prvog mjesta na regati grada Šibenika krajem prošle godine, te rezultatima postignutim na kopnu, odnosno najvećim tržišnim udjelom Citroena u Hrvatskoj ikad od 8,01 % i rekordno prodanih 6218 automobila.

Tako je započela priča, koja i danas traje, o spoju kvalitete, ljepote, snage automobila Citroën i mora  koji se utjelovljuje i u najnovijem sloganu za model C3 "La vie est belle!" - Život je lijep!

Pročitajte više