Evo što može nova Toyota Corolla

Foto: Toyota

NOVA Corolla u prodaju stiže idućeg mjeseca, i to po vrlo konkurentnoj početnoj cijeni.

Kao što je poznato, Auris nakon dvije generacije odlazi u mirovinu i ustupa svoje mjesto starosjediocu i najprodavanijem modelu na svijetu. Corolla je opet tu u tri karoserijske izvedbe i brojnim tehnološkim novostima.

Ona najzvučnija je da nema dizelaša, ali i da su dva hibrida u igri. A prije toga recimo kako je model u odnosu na prethodnika dulji i širi, te dosta niži. Ukupno govorimo o 4,37 metara duljine i 1,79 m širine. Pritom je osjetno krući i s nižim položajem težišta. Prostranost kabine je u skladu s klasom.

Kao što smo rekli, dva su hibrida u igri. Slabiji kombinira 1,8 benzinac i elektromotor, a daje 122 KS. Vozi do 180 km/h, a na 100 km/h je za 10,9 sekundi. Ono što je bitno ovdje je potrošnja, a ona glasi minimalnih 3,3 l/100 km, prvenstveno zahvaljujući činjenici da ćete se na struju voziti prosječno pola vremena, vjeruju u Toyoti. Ova opcija se nudi u svim karoserijskim izvedbama.

Snažniji hibrid ima 2.0 benzinca i u maksimumu nudi 180 KS. Posustaje na 180 km/h, ali zato do 100 km/h stiže za 7,9 sekundi i troši tek 3,7 l/100 km.

Osim hibrida u igri ostaju 1,2 T benzinac sa 116 KS i 185 Nm dostupan na karavanu i kompaktu. Može do 200 km/h, a na 100 km/h dolazi za 9,6 sekundi. Jači 1,6 sa 132 KS i 159 Nm je standardni atmosferac rezerviran za limuzinu. 10,2 sekundi za sprint do 100 km/h i 190 km/h su najbolje što može. Slabiji pije 5,2, a snažniji 5,7 l/100 km. 

Početkom idućeg mjeseca kreće prodaja u Hrvatskoj. Start je na oko 139.000 kn za 1,2 benzinca, odnosno oko 176.000 kn kad govorimo o hibridima.

Pročitajte više