Kia želi pobijediti Teslu i biti vodeća marka

Foto: kia

KIA Motors želi postati vodeći brend električnih vozila.

KIA će do 2027. godine predstaviti sedam potpuno novih električnih modela u različitim segmentima ponude. Takvom poslovnom strategijom globalnih električnih modela korejska bi kompanija postala vodeći brend po pitanju električnih automobila. 

Detalje Kijine strategije budućih električnih modela predstavio je predsjednik i direktor Kije, g. Ho Sung Song, i to na događaju u Kijinoj tvornici u južnokorejskom gradu Hwasung. „Preusmjeravanjem fokusa našeg poslovanja na elektrifikaciju težimo tome da prodaja električnih vozila do 2029. predstavlja 25 posto naše ukupne prodaje”, rekao je između ostalog prvi čovjek kompanije. Velik je to izazov za marku koja je od 2011. godine, kad je predstavila prvi električni model, širom svijeta prodala nešto više od 100.000 električnih vozila.

Početkom ove godine startala je strategija Plan S prema kojoj Kia do 2025. godine namjerava proširiti gamu električnih vozila na 11 modela. Cilj je dostići 20-postotni tržišni udio EV-ova u ukupnoj prodaji brenda na naprednim tržištima, kao što su npr. J. Koreja, Europa i Sjeverna Amerika. 

Prvi isključivo električni model kodnog imena CV stiže sredinom iduće godine, a ujedno će predstaviti novi dizajnerski smjer tvrtke. On označava Kijin prelazak na poslovnu strategiju fokusiranu na električna vozila. 

Kia će pritom ostati vjerna bogatoj ponudi različitih tipova vozila, s modelima primjerenim za urbana središta, duga putovanja i vozilima sa sportskim performansama. Također, najavljeno je kako će prilagodbom nove E-GMP modularne platforme za EV-ove (Electric-Global Modular Platform) ponuditi vozila s rekordnom prostranošću.
Promišlja se i o novim načinima prodaje. Kompanija još uvijek proučava različite načine pretplatničkih usluga za stranke, leasing baterije i mogućnosti najma, a tu je i nekoliko mogućnosti poslovanja sa starim baterijama. 

Najavljeno je i drastično širenje infrastrukture za električna vozila kao preduvjet za veću popularnost ovog tipa vozila. Do 2030. godine u Južnoj Koreji namjerava povećati broj mjesta za punjenje za električna vozila na 1200 među kojima je i 120 ultrabrzih punjača. Na ostalim tržištima širom svijeta broj punionica će se povećati na 600, odnosno na više od 2000 do 2023. godine. Sa svojim zastupnicima širom Europe postavlja više od 2400 punionica za električna vozila, a u Sjevernoj Americi oko 500. 

Pročitajte više