Maserati je donio odluku koja bi ga mogla skupo stajati

Foto: Maserati

MASERATI je odlučio ići svojim putem.

Maserati i Ferrari već godinama surađuju, a plod njihove suradnje se mogao vidjeti i čuti ispod poklopca motora.

Slavna talijanska tvrtka je proživljavala i bolje dane, a sada bi mogla biti egzistencijalno ugrožena. Naime, Maseratijeve modele mnogi vole i zbog onog što imaju ispod poklopca, Ferrarijevog motora. Suradnja se uskoro bliži kraju, a to znači kako Maseratijevi modeli više neće imati 3.0 V6 i 3.8 V8 motore. Kako javlja Automotive News Europe, Maserati će ponuditi svoje motore.

I to ne bi bilo ništa strašno da iz igre nije izbačen koncept V8 motora. Plan razvoja ide u smjeru 3.0 V6 motora i, pazite sad ovo, 2.0 četiri cilindraša. Time će se smanjiti emisija štetnih plinova, kao i potrošnja goriva. A to vjerojatno nije bitno ni jednom vlasniku Maseratija. Stoga će novi modeli, i to GranCabrio, GranTurismo i novi SUV imati 3.0 V6 snažan preko 520 KS. Isti izvor će dobiti i nadolazeći MC20 sa središnje postavljenim motorom. Naravno, predviđa se i elektrificirana izvedba šestaka, a s tehničke strane poznato je da će koristiti Turbulent Jet Ignition tehnologiju iz Formule 1, a koja u bolidima omogućava podizanje efikasnosti motora na nevjerojatnih 50%. Radi se o sustavu izgaranja sa sklopom pretkomore s brizgaljkom za direktno ubrizgavanje male količine goriva.

Završit ćemo s gorkim okusom i dotaknuti se 2.0 motora. Četiricilindraš dolazi iz ponude Jeepa i Alfe u čijim modelima daje 275 KS. U Maseratijevom Ghibliju će razvijati i više, u formi 48V hibrida. Više informacija znat će se polovicom srpnja.

Pročitajte više