Najprodavaniji električni model proizveden u Europi je dobio novo izdanje

Foto: Renault

MALO je onih koji se mogu othrvati naletu Tesle na europsko tlo. Međutim, u segmentu gradskih modela bitka se tek očekuje, a Tesle nema na vidiku.

Osim elektrificiranog Volkswagena Up! i Renaulta Zoe, u ovom segmentu baš i nema nekog izbora. No, uskoro dolazi duo iz PSA koncerna u obliku električnih verzija Peugeota 208 i Opel Corse. U Renaultu neće ništa prepustiti slučaju pa su i prije dolaska Clija odlučili lansirati drugu generaciju svojeg elektro aduta.

Renault Zoe je najprodavaniji električni model europskih korijena i najpopularniji gradski električni model, a sada je dobio novo izdanje.

Osim evolucije dizajna, temeljito je obnovljena mehanika. Kapacitet baterije podigao se na 52 kWh, a doseg po WLTP-u na 389 km. Baterije su kompatibilne i s brzim punjačima pa će na 50 kW istosmjerni punjač Zoe morati biti "prikopčan" tek pola sata za 145 km dosega. Jedan sat i 22 kW snažan punjač znači doseg od 126 km. Puni li ga se preko noći na kućni punjač od 7 kW, trebat će mu nešto manje od 9,5 sati za 100-postotno punjenje.

Recimo i kako je pogonski elektromotor R135, s maksimumom od 135 KS i 245 Nm. Zoe sada do stotke stiže za 10 sekundi i vozi do 140 km/h. A za međuubrzanje od 80 do 120 km/h treba mu 7,1 sekundi ili 2,2 sekunde manje od 110 KS snažnog prethodnika koji također ostaje u ponudi. Prevedeno, ovo je optimalan izbor u gradu, koji nudi odličan omjer troškova vlasništva i komfora.

A obje verzije dobivaju B model načina vožnje koji omogućava vožnju s jednom nožnom komandom, kao kod Nissanovog Leafa.

Vratimo li se na dizajn, svi će uočiti novu rasvjetu LED tehnologije, a bolje upućeni i detalje poput dizajna naplataka i izgleda prednje maske. Unutra pak novi kokpit s 9,3-inčnim zaslonom infotainmenta, 10-inčnom pločom s instrumentima. I da, za pojedine funkcije dovoljni su mobilni telefon i odgovarajuća aplikacija.

 

Pročitajte više