Nakon tenisica stiže i Lidl auto

Foto: Lidl

ZA razliku od tenisica, Lidlov auto vrlo vjerojatno nećemo vidjeti u oglasnicima.

Hrvati su poludjeli za Lidlovim tenisicama, koje su rasprodane u rekordnom roku, a onda su se našle na oglasnicima po nekoliko puta većim cijenama. 

U nekim zemljama Lidl u standardnoj ponudi ima skutere i automobile, ali sada je otišao korak dalje i predstavio Lidl auto. U pitanju je Mini Cooper koji je finiširan u prepoznatljivoj trobojnoj plavo-crveno-žutoj kombinaciji trgovačkog lanca. 

Automobil je glavna nagrada nagradne igre u Francuskoj u kojoj mogu sudjelovati svi kupci koji do 13. studenog ove godine u trgovinama Lidla potroše barem 30 eura. 

 

Nakon tenisica, čarapa i brojnih drugih proizvoda s logom kompanije, Lidl je upravo predstavio i "svoj" automobil. 

Michel Biero, direktor nabave francuskog Lidla, zadovoljan je novom marketinškom strategijom: "To je naša strategija, kombinaciju boja pretvaramo u zaštitni identitet i prepoznatljiv potpis marke. Kupci su pozitivno reagirali na ovu kampanju."

Pročitajte više