Objavio da mu se Cybertruck pokvario nakon 50 km. Pogledajte reakciju iz Tesle

Foto: X

Preuzimanje potpuno novog vozila, posebice skupog poput Cybertrucka, trebalo bi biti ugodno iskustvo. Međutim, za jednog vlasnika to se brzo pretvorilo u veliko razočaranje kada je njegov električni kamionet počeo ispuštati rashladnu tekućinu nakon 56 kilometara.

Vlasnik Jason Jones podijelio je svoje iskustvo na X-u i forumu Cybertruck Owner's Club. Nakon preuzimanja vozila u Tesla Pensacoli, Jones kaže da se odvezao do stanice za punjenje udaljene 56 kilometara u Crestviewu. Dok se vozilo punilo, "rashladna tekućina počela je curiti iz stražnjeg dijela kamioneta". Navodno mu je rečeno da to nije pokriveno jamstvom, piše Carbuzz.

Cybertruck ima ograničeno jamstvo od četiri godine ili 80.000 kilometara. Kao i kod svakog jamstva, postoje ograničenja koja štite proizvođača od pokrivanja popravaka nastalih zbog pogreške vozača ili zlouporabe.

Ipak, u slučaju Jonesovog Cybertrucka, problem s rashladnom tekućinom ne bi trebao biti problem koji je prouzročio vlasnik. Štoviše, Cybertruck je dizajniran da bude čvrst i robustan pa curenje rashladne tekućine zasigurno ne bi trebalo nastati tijekom vožnje od 56 kilometara između salona i stanice za punjenje.

Iz Tesle brzo riješili problem

Objava na društvenim mrežama brzo je riješila problem. Tesla je odlučio poslati vučnu službu da preuzme Cybertruck. Samo nekoliko sati nakon originalne objave Jones je dodao da je Tesla popravio kamionet. "Tesla je danas nadmašio očekivanja kako bi popravio moj kamionet i vratio mi ga popodne. Vrlo sam zadovoljan. Servisni centar Tesla Pensacola se izvrsno snašao. Čak su i detaljno očistili kamionet prije nego što sam ga preuzeo. Sve je bilo pokriveno jamstvom", napisao je Jones.

Pročitajte više