Ovaj proizvođač ne želi proizvesti električni model, a ima i jak razlog

Foto: McLaren

KAD je McLaren u pitanju, performanse su imperativ, a potom dolazi sve ostalo.

A to znači da ih struja ne zanima. Barem ne u obliku električnog hipersportskog automobila kakav pripremaju Rimac, Pininfarina i odnedavno Lotus. Njihov izlet u obliku hibridnog P1 je bio maksimum na koji su spremni, a za dalje su potrebne tehnološke inovacije. A prije 2025. godine se to zasigurno neće dogoditi.

Naime, McLarenov šef marketinga Jamie Corstorphine je za australski Motoring izjavio kako oni razmišljaju o električnom modelu, ali ga neće ponuditi kako bi samo zadovoljili emisijske standarde. Neće ga ponuditi sve dok neće moći biti bolji od klasičnog sportskog automobila.

A osnovni razlog za ovu odluku je masa. Corstorphine je rekao kako će radije čekati dok ne budu mogli ponuditi najbolji hipersportski električni model nego pogaziti svoju filozofiju lake gradnje. Električni pogon je odličan, ali prevelika masa nepovoljno utječe na iskustvo vožnje i same performanse, mišljenja su u McLarenu.

"Recimo da želite voziti pola sata na stazi. Ako je to električni bolid, morat će imati 800 km dosega i biti nizak kao palačinka. Nevjerojatna je količina energije potrebna za visoke performanse na stazi. A onda ćete ga morati i puniti", bio je jasan šef marketinga.

Pročitajte više