Ovo su novi auti koji se najslabije prodaju

Foto: mitsubishi, iSeeCars

JAPANSKA marka im je posebno odbojna.

Prema najnovijem istraživanju tržišta SAD-a koje obuhvaća više od 4,4 milijuna novih vozila prodanih u razdoblju od ožujka do kraja lipnja ove godine, Mitsubishi je marka koja kupce najmanje zanima, piše iSeeCars. Naime, model Outlander se najslabije prodavao, a trebalo mu je nevjerojatnih 197,7 dana da stigne do kupca. 

Zanimljivo, Outlander spada u domenu crossovera i ne čini se kao loša opcija. Ima tri reda sjedala, nije skup i još uvijek je oku ugodan, ali jednostavno ne prolazi. Tržište je zasićeno, a Mitsubishijev SUV je to punih šest godina u više manje neizmijenjenom formatu. Nešto bolje je prošao Eclipse Cross, koji nije previše popularan ni u Hrvatskoj. U SAD-u prosječno stoji na lageru 187,7 dana. 

Na trećem mjestu nepopularnih je Buick Encore koji kupca čeka 170 dana, a potom slijede Nissan Frontier (158,3 dana) i Chevrolet Impala (153,1 dan) na petom mjestu. Jedini europski model koji Ameri previše ne ljube je Range Rover Velar. S obzirom na cijenu sasvim razumljivo. S druge strane svi oni koji planiraju kupovinu automobila bi odabirom ovakvih automobila mogli dobiti ogromne popuste i napraviti odličan posao. 

Isto vrijedi i u Hrvatskoj, gdje također ima modela koji se izuzetno teško prodaju. I da, imajte na umu da se nerijetko radi o modelima koji nisu jako skupi.

Pročitajte više