Svetogrđe, ali funkcionira. U AMG Coupé Mercedes je opet stavio četverocilindraša

Foto: Mercedes

NAKON što je 2022. SL roadsteru dao četverocilindrični motor, Mercedes-AMG stavlja malu 2.0-litrenu jedinicu u njegov coupe ekvivalent. Novi Mercedes-AMG GT 43 Coupé služi kao početna AMG ponuda prepolovivši broj cilindara u usporedbi s naprednijim V8 modelima.

Osim toga, gubi sustav pogona na sva četiri kotača u korist klasičnog pogona na stražnje kotače.

Udobniji i s četiri sjedala

Udobniji 2+2 Gran tourer od prethodnog namjenskog sportskog automobila s dva sjedala, novi AMG GT Coupe nasljeđuje turbopunjač na ispušne plinove izveden iz Formule 1 od SL43.

Međutim, novi coupe ima veću snagu budući da njegov agregat ima 416 konjskih snaga ili 41 KS više od kabrioleta.

Također ima 500 Nm okretnog momenta, što je povećanje od 20 Nm u odnosu na SL43. AMG je osmislio obnovljeni GT s blagim hibridnim pogonom koji pruža privremeno povećanje snage od 14 KS. Snaga se usmjerava na stražnju osovinu putem automatskog mjenjača s devet stupnjeva prijenosa i dvostrukom spojkom.

Nije impresivno brz

Unatoč dodatnoj privlačnosti, entuzijastima je još uvijek teško progutati stavljanje malog motora u AMG GT Coupe. Jer nije impresivno brz: sprint do 100 km/h traje 4.6 sekundi, tako da je u rangu s Volkswagen Golfom R. Čudna usporedba, ali tako je. U “špici” će postići 280 km/h, što je samo mrvicu više od vrućeg hatchbacka iz Wolfsburga.

Mercedes-AMG ne spominje masu praznog vozila, ali ona mora biti znatno niža nakon brisanja četiri cilindra i AWD rasporeda.

Znatno lakši od GT63

Uz to, model druge generacije znatno je zdepastiji od svog prethodnika nakon prelaska na veći i praktičniji GT automobil. Za referencu, novi GT63 s pogonom na sva četiri kotača s V8 pogonom prebacuje vagu na groznih 1970 kilograma.

Današnje predstavljanje odnosi se na GT43 za Europu gdje Mercedes-AMG namjerava prodavati osnovnu verziju sa standardnim rasporedom dva sjedala i opcijskim rasporedom 2+2.

Upravljanje svim kotačima također će se dodatno naplatiti. Kada su ugrađeni, stražnji kotači će upravljati u suprotnom smjeru od prednjih kotača pri brzinama do 100 km/h i u istom smjeru pri većim brzinama.
 

Pročitajte više