Toyota Century SUV: Ovo je najluksuzniji japanski SUV

Foto: Toyota

SVI upoznati s Toyotinom predsjedničkom krstaricom znat će o čemu je ovdje riječ.

Predsjednička limuzina Century bila je i ostala ono najbolje što Toyota može ponuditi. Oduvijek je predstavljala sam vrh ponude japanske autoindustrije, koju su birali samo oni najodvažniji. I ta ideja se od 1967. godine nije mijenjala sve dosad, kad je Toyota odlučila ponuditi još jedan model zasnovan na istim vrijednostima. 

Century se sada na japanskom tržištu nudi i kao SUV model. Ogroman je: u dužinu se razvukao 5.2 metra, a nudi širinu od nepuna dva metra. A kad kažemo da je kabina ovdje predviđena za samo četiri putnika, jasno je o kolikom komforu se radi. 

 

Japanska alternativa Bentleyjevoj Bentaygi nudi novost i u pogledu pogona. Ponuda se spustila na šest cilindara, ali u konfiguraciji plug-in hibrida. Raspolaže s 412 KS, a isporučuje ih na podlogu putem e-CVT mjenjača i E-Four Advanced AWD pogona. Na struju prelazi oko 70 km.

O uglađenosti na ovom vozilu ne treba puno govoriti. Pa što reći za vozilo kod kojeg se vrata otvaraju za kut od čak 75 stupnjeva, a onda se izvlače stepenice i rukohvat na zadnjem nosaču kako bi se lakše ušlo u kabinu? A ondje putnika čeka potpuno podesiva fotelja s naslonima za noge uz mogućnost razvlačenja u ležaj. 

I putnici straga imaju svoje zaslone, od buke ih štiti staklena pregrada prema prtljažniku, a na raspolaganju im je i pult za upravljanje svim funkcijama. 

U Toyoti očekuju da će mjesečno prodati tridesetak primjeraka ovog modela. Početna cijena je za jednu Toyotu visokih 25 milijuna JPY ili oko 159.000 eura, ali to se čini kao bagatela u odnosu na spomenutog konkurenta. O Rolls Royceu Cullinan da i ne govorimo.  

Pročitajte više