Netflix uvodi oglase, ali i nudi jeftiniju pretplatu: "Dajemo korisnicima izbor"

Foto: Shutterstock

NETFLIX je otkrio planove za uvođenje reklama kao načina da ponudi jeftinije opcije streaminga za svoje pretplatnike.

Nedostatak reklama je bez sumnje veliki plus za mnoge korisnike Netflixa jer mogu gledati epizodu za epizodom bez reklamnog materijala. Taj luksuz djelomično povećava mjesečnu pretplatu za Netflix, no sada je izvršni direktor Reed Hastings otkrio planove za uvođenje oglasa kao opcije.

Kako prenosi The Hollywood Reporter, Hastings je objasnio da je ranije bio "protiv oglašavanja jer je veliki obožavatelj jednostavnosti pretplate".

"Ali koliko god sam ja obožavatelj toga, veći sam obožavatelj potrošačkog izbora. A dopustiti potrošačima koji bi željeli nižu cijenu, a tolerantni su na oglašavanje, da dobiju ono što žele, ima puno smisla", pojasnio je.

Promjena vjerojatno neće biti momentalna s obzirom na to da je Hastings rekao da će Netflix ispitati kako nove opcije izgledaju "u idućih godinu ili dvije", ali su šefovi jasno pokazali da su zainteresirani za ideju jer je glavni izvršni direktor Netflixa Greg Peters opisao oglašavanje kao "uzbudljivu priliku" za streaming giganta.

Netflix je izgubio 200 tisuća pretplatnika u posljednjem tromjesečju

"Poprilično smo otvoreni za ponudu još nižih cijena s oglašavanjem kao izborom potrošača", rekao je Hastings i dodao da planovi dolaze nakon što su konkurentske pretplatničke usluge počele uvoditi oglase na svoje platforme, rekavši da je "prilično jasno" da se sustav oglašavanja pokazao dobrim za Hulu, Disney+ i HBO Max.

Hastings je objasnio da će nove opcije funkcionirati na sličan način kao one koje se nude na Huluu, u obliku pretplatničkog plana, te da plan koji uključuje oglase neće koristiti praćenje podataka ni ciljano oglašavanje.

"Što se tiče potencijala profita, tržište internetskih oglasa definitivno je napredovalo, a sada ne morate uključivati ​​sve informacije o ljudima koje ste nekada koristili. Možemo se kloniti toga i stvarno biti fokusirani na svoje članove, stvarajući to sjajno iskustvo", rekao je.

Jeftinije opcije temeljene na oglasima imaju za cilj privući više korisnika na uslugu streaminga, koja je tijekom posljednjeg tromjesečja izgubila 200 tisuća pretplatnika unatoč tome što je prethodno procijenjeno da će dobiti 2.5 milijuna pretplatnika u istom razdoblju.

Pročitajte više