Reklama ima milijune pregleda zbog razloga koji je natjerao čovjeka da počne vježbati

Foto: YouTube screenshot

REKLAMA nizozemske farmaceutske tvrtke postala je iznenađujuće popularna na društvenim mrežama i ušla među kandidate za najdirljiviji oglas 2020. godine. 

Dvominutni spot za tvrtku DocMorris prati usamljenog starijeg muškarca i njegov novi režim fitnessa. Naizgled frustriran svojim tijelom, muškarac pokušava povratiti snagu i svakoga jutra ustaje kako bi dizao girje i doveo se u formu. Time izaziva znatiželju svojih susjeda i članova obitelji.

Na kraju za Božić stiže u dom svoje kćeri i otkriva razlog zbog kojeg je tjednima bio fokusiran na jednu vježbu koju je ponavljao bez iznimke. 

Unuci daje dar i ona otvara kutiju u kojoj se nalazi zvijezda koju treba postaviti na vrh drvca. Djed je uzima u ruke i podiže kako bi mala djevojčica to i učinila.

Reklama je na YouTubeu pregledana preko 15 milijuna puta. 

Pročitajte više