Michelin od ove godine počinje ocjenjivati hotele, umjesto zvjezdica dijeli ključeve

Foto: Unsplash

MICHELINOV vodič više nije samo za restorane. Vodič za putnike objavio je još krajem prošle godine da će dodati simbol ocjenjivanja za hotele koji imaju isti prestiž kao i njegov sustav zvjezdica za vrhunske restorane. Michelin će početi dodjeljivati ​​ključeve luksuznim hotelima od ove godine.

Anonimni inspektori već rade na identificiranju "iznimnih objekata koje vode timovi s jedinstvenim oblicima znanja", naveli su u priopćenju za javnost.

"Baš kao što Michelinova zvjezdica odlikuje one restorane koji su na vrhuncu svoje umjetnosti, Michelin Key prepoznaje najiznimnije hotele diljem svijeta", kaže Gwendal Poullennec, međunarodni direktor Michelinova vodiča.

>> Što točno predstavljaju Michelinove zvjezdice i kako se dodjeljuju?

Zvjezdicama se pridružili ključevi

Michelin je odavno poznat po ocjenama restorana u kojima su objekti ocijenjeni s jednom do tri Michelinove zvjezdice za izvrsnost. Svoje prve zvjezdice dodijelio je 1926. godine, a sad kreću u pohod s "ključevima". Web stranica Michelinovog vodiča već sadrži platformu za rezervacije s više od 5000 butik hotela u 120 zemalja.

Tvrtka je napravila svoj prvi veliki potez vezan za hotele 2018. kada je kupila internetsku putničku agenciju Tablet, koja je upravljala hotelima na temelju anonimnih procjena sličnih Michelinovim. Ključevi se mogu dodijeliti nakon jednog boravka ili više posjeta, prema onome što je javnosti za sada poznato i što su otkrili iz Michelina.

Michelinov vodič navodi da uzima u obzir pet čimbenika za ocjenjivanje hotela, uključujući lokacije vrijedne odredišta, arhitekturu i dizajn interijera, uslugu, "jedinstven karakter" i vrijednost. Kako tvrdi Michelinov direktor, hoteli će Michelinu plaćati proviziju od 10 do 15 posto za rezervacije napravljene putem njihovog weba, a Michelinov urednički i prodajni tim djelovat će neovisno.

>> 11 hrvatskih restorana s Michelinovom zvjezdicom

Pročitajte više