Biste li mogli sat vremena gledati u smartphone kako biste ga dobili na poklon?

Screenshot: YouTube

ČINI se da Samsung nešto radi dobro kad je u pitanju marketing budući da u posljednje vrijeme sve njihove promidžbe završe u medijima.

Ovaj put svijet je obišla priča o njihovoj akciji provedenoj u suradnji s jednim švicarskim operaterom. Naime, u natjecanju "All eyes on the S4", održanoj na željezničkoj postaji u Zürichu, sudionici su trebali sat vremena bez prestanka zuriti u Galaxy S4, naravno, ako su uređaj željeli osvojiti, prenosi Business Insider.

Za tu je priliku postavljena posebna kabina, a video koji prikazuje pokušaje je nakon toga objavljen na YouTubeu kako bi se promovirao dodatak na uređaju - pomicanje sadržaja pomicanjem očiju. A sudeći prema videu deseci ljudi pokušali su se izboriti za nagradu, a samo je jedan uspio. Za to su vrijeme, kako ne biste mislili da je sve bilo baš tako jednostavno, bili ometani na razne načine. Pogledajte kako je to izgledalo.

Pročitajte više