Četiri trika kojima se restorani služe kako bi zaradili više novca

ISKUSTVA u restoranima mogu biti sjajna, no ima i onih ne baš tako blistavih. Naime, iako većina ljudi to možda i ne primjećuje, konobari se u mnogo restorana trude kako bi vam iscijedili i posljednju kunu iz džepa.

PlantingMoneySeeds je nedavno proveo istraživanje koje je jasno ukazalo na to kojim se sve trikovima restorani služe da bi vam uzeli još više novca.

Manipuliranje menijem


Riječi kao što su "specijalno" ili "novo" povećavaju narudžbe za gotovo  20 posto.  Stvari koje su podcrtane ili naglašene prve upadaju u oko pa cijena u tom trenutku nije previše bitna. Ponuda kuće također je u ponudi i to, kako u restoranu vole tvrditi, ispod cijene. No, zapravo se služe trikom, jer gosti često ne percipiraju razliku između, primjerice, cijene od 69,31kn i 69,99kn pa restorani iz tjedna u tjedan zarađuju pristojne iznose.

Sugestivno proširenje ponude


Konobari su vrlo često trenirani da vas pitaju želite li dodatke s jelom koje ste naručili ili pak želite probati njihovu specijalnu kavu koju poslužuju uz desert. No, za pomfrit, gljive, a ponekad i kečap, restorani znaju naplatiti više od očekivanog.

Bifei


Bifei u većini restorana i ne donose neki dodatni novac, no u boljim restoranima to nije slučaj. U bifeima se često koriste manji tanjuri, što, naravno, ograničava količinu hrane koju možete staviti na njega. Kao predjelo najčešće se poslužuju salate i jeftini kruh kako bi vam se apetit otvorio do glavnog jela.

Pića


Neki restorani doista se znaju potruditi da uštede i na najmanjim stvarima. Primjerice na slamkama. Naime, kod raznih koktela i ostalih alkoholnih pića koje se poslužuju sa slamkom, restorani se služe slamkom većeg promjera kako biste popili svoje piće što prije i u kratkom vremenu naručili drugo.

Pročitajte više