ISKUSTVA u restoranima mogu biti sjajna, no ima i onih ne baš tako blistavih. Naime, iako većina ljudi to možda i ne primjećuje, konobari se u mnogo restorana trude kako bi vam iscijedili i posljednju kunu iz džepa.
Manipuliranje menijem
Riječi kao što su "specijalno" ili "novo" povećavaju narudžbe za gotovo 20 posto. Stvari koje su podcrtane ili naglašene prve upadaju u oko pa cijena u tom trenutku nije previše bitna. Ponuda kuće također je u ponudi i to, kako u restoranu vole tvrditi, ispod cijene. No, zapravo se služe trikom, jer gosti često ne percipiraju razliku između, primjerice, cijene od 69,31kn i 69,99kn pa restorani iz tjedna u tjedan zarađuju pristojne iznose.
Sugestivno proširenje ponude
Konobari su vrlo često trenirani da vas pitaju želite li dodatke s jelom koje ste naručili ili pak želite probati njihovu specijalnu kavu koju poslužuju uz desert. No, za pomfrit, gljive, a ponekad i kečap, restorani znaju naplatiti više od očekivanog.
Bifei
Bifei u većini restorana i ne donose neki dodatni novac, no u boljim restoranima to nije slučaj. U bifeima se često koriste manji tanjuri, što, naravno, ograničava količinu hrane koju možete staviti na njega. Kao predjelo najčešće se poslužuju salate i jeftini kruh kako bi vam se apetit otvorio do glavnog jela.
Pića
Neki restorani doista se znaju potruditi da uštede i na najmanjim stvarima. Primjerice na slamkama. Naime, kod raznih koktela i ostalih alkoholnih pića koje se poslužuju sa slamkom, restorani se služe slamkom većeg promjera kako biste popili svoje piće što prije i u kratkom vremenu naručili drugo.