Facebook: Zašto bi neke objave trebale biti dostupne svima

Foto: Shutterstock
 
ZAŠTITA privatnosti na prvom je mjestu, posebno na društvenim mrežama, međutim, ako ove mreže koristite za vlastitu promociju, odnosno u poslovne svrhe, postoje dobri argumenti zašto bi vaše objave na Facebooku trebale biti javne i dostupne što većem broju ljudi.
 
Kao prvo, ako vas putem Facebooka traži neki prijatelj, poznanik ili rođak čije ste kontakte izgubili (ili obrnuto), a vaš je profil zatvoren za javnost, neće vas moći pronaći. A ako su neke od tih osoba među onima s kojima ne želite imati posla, uvijek možete odbiti njihov zahtjev za prijateljstvo.
 
Zatim, ako Facebook odlučite iskoristiti za pronalazak (novog ili boljeg) posla, ovo je dobar alat koji vam može u tome pomoći. Naravno, ako je vaš profil otvoren i dostupan.
 
Facebook je također dobar marketinški alat za promociju i reklamiranje nekih vaših proizvoda ili usluga. Ako je vaš profil otvoren, vidljiviji ste većem broju ljudi, ali i tražilicama.
 
Ukratko - Facebook je društvena mreža pa se pretpostavlja da želite biti vidljivi u virtualnom svijetu, a to je odličan način da promovirate sebe i svoje usluge. Isto tako, ako i većina drugih korisnika ima otvoren profil, raste količina vama dostupnih informacija.
 
Osim toga, vaš Timeline možete urediti i prilagoditi tako da se može koristiti kao jedinstvena virtualna osobna iskaznica koju možete podijeliti u bilo kojem trenutku s bilo kime.
 
Opasnosti postoje, ali uz promišljeno korištenje, Facebook alati mogu se pretvoriti u prednost.
 

Pročitajte više