Hrvatska u odličnoj reklami koju ćete sigurno pogledati dvaput

Screenshot: YouTube/Honda

NOVA Hondina viralna marketinška kampanja tek je započela, a već je apsolutni hit. Kompanija je, naime, objavila promotivni video za svoj novi model automobila, Civic Type R, koji izlazi na tržište 2015.

Najavljeno je da će ovaj model svojim performansama nadmašiti sve dosadašnje, to ostaje za vidjeti, ali što se reklame tiče, to im je svakako pošlo za rukom. 

Promotivni video, pod nazivom "The Other Side", interaktivni je film u kojemu sudjeluje i sam gledatelj tako što pritiskom na slovo "R" preskače iz jednog scenarija u drugi. 

Promotivni film skriva i mnoge druge detalje. Tako, primjerice, na registarskim oznakama stoje natpisi "POW3-ROF" i "DR34-MS", odnosno "moć snova" što je i moto novog modela. 

Video na prvi pogled prikazuje muškarca koji odlazi po djecu u školu, no pritiskom na "R" scenarij se drastično mijenja...

Još jedna zanimljivost vezana za reklamu svakako je i to da je snimljena u Rijeci.

Video možete pogledati ovdje.

Podsjetimo, da je japanski proizvođač motornih vozila Honda odabrao Hrvatsku i grad Rijeku za snimanje reklamnog spota za najnoviju redizajniranu verziju automobila Honde Civic i njezinog Type R izdanja, objavilo je Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture još u rujnu.

"Kadrovi snimljeni u spotu obići će cijeli svijet. Tako će i ovaj projekt pridonijeti turističkoj promidžbi grada Rijeke, Primorsko-goranske županije i Republike Hrvatske", poručili su iz Ministarstva.

Projekt je organizirala Honda Europe iz Londona, a grad Rijeka izabran je u oštroj međunarodnoj konkurenciji.

Jedan od kriterija bila je i atraktivnost lokacije i za snimanje su, kako se ističe u objavi Ministarstva, odabrana mjesta koja se ističu svojom ljepotom i posebnošću. Tako su automobili snimani na dionici riječke obilaznice, između čvora Sv. Kuzam i Križišća, atraktivnoj prometnici koja jednim svojim dijelom prolazi uz sam rub Bakarskog zaljeva, kao i na državnoj cesti D - 404, koja povezuje riječki lučki terminal s čvorom Draga na riječkoj obilaznici.

Na projektu je sudjelovalo oko 200 ljudi iz Ujedinjenog Kraljevstva, Nizozemske i Slovenije, a kako bi se promet tijekom trajanja projekta normalno odvijao, snimanje se većim dijelom održavalo u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim satima. Projektu su pripomogli i djelatnici Hrvatskih cesta i ophodarska služba tvrtke Cesta Rijeka, a za nesmetano odvijanje prometa bili su zaduženi policijski službenici PU Primorsko-goranske županije.

Pročitajte više