Oni vas izazivaju: Možete li biti sretni 100 dana zaredom ili ipak nemate vremena za to?

Screenshot: 100HappyDays

UZ POMOĆ društvenih mreža pokrenuta je jedna pozitivna inicijativa, nazvana 100 sretnih dana (100 happy days).

U pitanju je pravi izazov, barem tako tvrde autori projekta koji na početku odmah iznose podatak da dosad 71 posto ljudi nije uspjelo ispuniti ovaj "zadatak": "Živimo u vrijeme kad su super-natrpani rasporedi postali nešto čime se hvali. Sve je manje vremena kad ljudi uživaju u trenutku. A upravo je to osnova za dugoročnu sreću kod svakog ljudskog bića.

71 posto ljudi nije uspjelo izvršiti ovaj izazov, navodeći nedostatak vremena kao glavni razlog. Ti ljudi jednostavno nemaju vremena biti sretni. Imaš li ti?".

Stvar je prilično jednostavna: svaki dan okinite fotku koja pokazuje zašto ste taj dan bili sretni; "to može biti sve, od susreta s prijateljem do jako ukusnog kolača, od toga da ste napokon došli kući nakon napornog dana do toga da ste napravili uslugu strancu".

U izazovu možete sudjelovati na tri načina: na Instagramu, Facebooku ili Twitteru objavit ćete fotku uz #100HappyDays. Ako ne želite da ljudi znaju što radite možete smisliti svoj vlastiti hashtag pa organizatorima javiti da je to vaš kod za sudjelovanje u natjecanju. Treći, najanonimniji način jest da samo e-mailom šaljete ekipi na 100HappyDays svoje sretne fotke.

Također, oni su odlučili da je bitno napomenuti jednu stvar: "Ovaj je izazov samo za vas - za nikoga drugoga. To nije natjecanje u sreći i prilika za pravljenje važnima. Ako pokušate ovim putem učiniti svoje prijatelje ljubomornima - gubite i prije nego što ste počeli. Isto vrijedi i za varanje".

A zašto biste u ovome uopće sudjelovali?

"Jer su oni koji su uspješno izvršili izazov:

- počeli uočavati što je ono što ih svaki dan čini sretnima
- popravilo im se raspoloženje
- počeli su dobivati više komplimenata od drugih
- shvatili da su sretni što imaju život kakav imaju
- postali optimističniji
- zaljubili se za vrijeme trajanja izazova", poručuje ekipa organizatora.

Ako ste se zainteresirali, više provjerite ovdje.

Pročitajte više