Tko ima bolju reklamu, scijentolozi ili ateisti?

Screenshot: YouTube

DVIJE reklame na ovom su Super Bowlu privukle veliku pažnju gledatelja i započele raspravu na društvenim mrežama.

U prvom je slučaju riječ o reklami scijentološke crkve koja je emitirana u nekoliko većih američkih gradova, uključujući New York i Los Angeles i to tijekom Super Bowla.



Reklamu su kritizirali zbog sličnosti Appleovoj reklami, a izazvala je i burne reakcije na društvenim mrežama, ali i mnoge pozitivne.

U drugom se slučaju radi o reklami koja promovira ateizam, a ista je također bila u ograničenom opticaju pa je nisu mogli vidjeti baš svi. Ipak, scijentološka crkva platila je čak osam milijuna dolara kako bi njihova poruka došla do što većeg broja ljudi, dok je u slučaju ateista iznos, pa samim tim i broj gledatelja, daleko manji.

Međutim, nakon što je završila na internetu, brzo se proširila društvenim mrežama i odlično je prihvaćena kod onih koji, naravno, gaje simpatije prema tom svjetonazoru.


 

Pročitajte više