Hrvati vole obitelj, posao, humanitarne akcije i nudizam

MASTERCARD EUROPE je objavio istraživanje koje otkriva što stanovnici 12 europskih zemalja, uključujući i Hrvatsku, smatraju savršenim, odnosno "Neprocjenjivim vikendima".

U prvoj studiji takve vrste, MasterCard otkriva da bi za 38% Hrvata savršen vikend bio u vikendici na selu. Ova činjenica Hrvate svrstava na prvo mjesto u usporedbi s drugim državama. Za 16% Hrvata drugi izbor bilo bi vrijeme provedeno kod kuće, dok bi se 13% Hrvata odlučilo za plažu na Karibima.

Studija pod nazivom "Tajne o neprocjenjivim vikendima" provedena je u Hrvatskoj, Češkoj, Francuskoj, Italiji, Njemačkoj, Poljskoj, Rumunjskoj, Rusiji, Slovačkoj, Španjolskoj, Ukrajini i Velikoj Britaniji.

Istraživanje je pokazalo da za čak 91% Hrvata savršen vikend predstavlja vrijeme provedeno s obitelji bez ometanja, dok bi čak 88% Hrvata vikend provelo u nekoj humanitarnoj akciji. Ovaj podatak, u usporedbi s ostalim zemljama, Hrvate svrstava na visoko treće mjesto, odmah iza Rumunja (91%) i Njemaca (89%).

Također je vrlo zanimljivo da se Hrvati u ukupnom poretku nalaze na drugom mjestu (49%) izjasnivši se da bi voljeli raditi za vikend. Na prvom mjestu nalaze se Rumunji (62%), treći su Slovaci (47%), zatim Njemci (39%), i posljednji Rusi (22%).

Kad je riječ o posebnim vikend aktivnostima, zanimljivo je da bi 15% Hrvata i 17% Čeha otišlo na neki nudistički događaj.

Istraživanje pokazuje da bi 96% Hrvata i isto toliko Slovaka izabralo svog partnera kao društvo za savršen vikend, što nas, odmah iza Rumunja (98%), svrstava na drugo mjesto.

Hrvati i Slovaci najotvoreniji su prema drugim nacijama, budući da bi čak 65% njih savršen vikend provelo upoznajući nove ljude.

55 % Hrvata smatra da je za neprocjenjiv vikend važan svjež, nezagađen zrak kao i sunčano vrijeme (36%). Interesantna je i činjenica da 2/3 Hrvata, kao i Slovaka i Čeha, preferira aktivne vikende.

Kad je riječ o romantici, Hrvati ne kotiraju visoko. Samo 23% reklo je kako je romantika važna za odličan vikend. U ovoj kategoriji na vrhu se nalaze Rumunji sa 45%, a na dnu su Poljaci sa samo 7% želje za romantičnim vikendima.

No, Hrvati još jednom iznenađuju i to kad se radi o važnosti alkohola za dobro proveden vikend - tu su se pokazali nezainteresiranima. Naime, u poretku od 12 zemalja Hrvati se nalaze na 10 mjestu sa samo 2% onih koji smatraju da je alkohol neophodan. Na prvom mjestu nalaze se Česi sa 18%, slijede ih Britanci sa 12%, dok se na trećem mjestu nalaze Slovaci sa 11%.

Korisnici MasterCard i Maestro kartica koji naprave transakciju u minimalnom iznosu od 100 kuna mogu sudjelovati u nagradnoj igri. Više informacija potražite na www.mastercard.com.hr

Pročitajte više