Najgledanija emisija u Hrvata - vremenska prognoza

PO PRVI put od pokretanja RTL Televizije napravljeno je neovisno istraživanje gledanosti TV programa tzv. people metar metodom, a rezultati govore da su u Hrvatskoj najgledanija emisije - vremenske prognoze, piše Globus.

No, iako bi bilo logično očekivati da je vremenska prognoza na RTL-u, koji na sebi svojstven način vodi seksipilna Renata Sopek, gledanije od HTV-ove, podaci dobiveni istraživanjem pokazuju suprotno. Naime, vremenska prognoza na HTV-u ima gledanost od čak 29,2 %, dok Renatu Sopek na RTL-u prati 7,9 % gledatelja, te 7,5% u reprizi.

Najgledanija pojedinačna emisija još uvijek je kviz "Tko želi biti milijunaš" s gledanošću od 31,3%, a prilično dobro se drži i RTL-ov novi kviz "Veto", čija gledanost iznosti 10,2%.

Među informativnim emisijama još uvijek je neprikosnoven Dnevnik HTV-a s gledanošću od 25,7%, RTL-ove Vijesti gleda 9,1% građana Hrvatske, a blizu RTL-ovim vijestima je i središnja informativna emisija "24 sata" s gledanošću od 8,1%.

Od emisija magazinskog tipa prva je HTV-ova "Globalno sijelo" s 26,2%, dok je najgledanija zabavna emisija na Novoj TV "Leteći start" s 9,7%. RTL-ova emisija "RTL dolazi" bilježi gledanost od 6,8%.

Usprkos činjenici da su medijski itekako razvikani, reality show-ovi (kako novine vole nazivati natjecanja talenata) u hrvatskom eteru imaju relativno malu gledanost. Tako HTV-ov "Coca Cola Music Stars" gleda 8,1% gledatelja, a "Hrvatski idol" na Novoj TV samo 5,8%.

Najgledanije serije su "Seks i grad" na HTV-u sa 17,6%, domaća "Zlatni vrč" sa 15,6%, "Na rubu zakona" na Novoj TV sa 9,3% te humoristična serija "Dadilja" na RTL-u s 8,9%.

Pročitajte više