Kakav pristup: Britanci joj naredili da baci gotovo 15 litara izdojenog mlijeka!

Foto: Facebook

"INAČE NE BIH objavljivala nešto ovako privatno, ali stvarno sam se razljutila. Jako često putujem avionom i nikada mi se do sada ovako nešto nije dogodilo, no kada sam neki dan sletjela na Terminal 5 Londonskog Heathrowa dočekalo me jako neugodno iznenađenje." početak je to priče Jessice Coakley Martinez,zaposlene majke koja unatoč stresnom poslu s puno putovanja i dalje nastoji održati savršen ritam dojenja svog mlađeg, osmomjesečnog sina. "S obzirom da sam često na putu, nekada i po dva tjedna kao što je i sada bio slučaj, nastojim se izdajati kada god mogu. Nije mi teško između sastanaka, slijetanja, polijetanja, odmora, poslovnih ručkova i večera... izdojiti se i staviti svoje mlijeko na zamrzavanje kako bi, kada se vratim kući imala dovoljno mlijeka da opet mogu otići i ostaviti svog sina s tatom koji mu onda daje moje izdojeno mlijeko. Činila sam tako i s prvim sinom kojeg sam dojila godinu dana i zaista to želim priuštiti i mlađem sinu.

Do sada nikakvih problema nije bilo. Moje mlijeko vozilo se sa mnom po cijelom svijetu, nigdje mi nitko radio probleme zbog toga. Sve do sada kada su mi na londonskom aerodromu doslovno naredili da ostavim sve to mlijeko, a tu je bilo gotovo 15 litara mog mlijeka. To je hrana za mog sina koju je mogao piti čak dva puna tjedna!

Izdajala sam se svugdje - u taksijima, u toaletima restorana, u svakom hotelu u kojem sam odsjela tražila sam ljude koji tamo rade da mi pomognu očuvati mlijeko, držala ih u raznim hotelskim hladnjačama i kuhinjama. I sve to nizašto. Mlijeko je kao i uvijek bilo adekvatno pohranjeno u vrećice predviđene baš za izdojeno mlijeko, smrznuto. Vukla sam taj kovčeg s mlijekom kroz četiri zemlje, prošla puno gradova, aerodroma, checkpointova i svugdje su na spomen da je to izdojeno mlijeko za moju bebu pregledali sadržaj i pustili me. Sve dok nisam došla k vama.", time je započela svoje otvoreno pismo upravi Heathrowa.

U pismu koje je u cijelosti objavila u svom postu, ova mama izrazila je žaljenje što se nije dobro upoznala s aerodromskim i carinskim pravilima koja se tiču Heathrowa, a kojima se zabranjuje prijevoz tekućine, no mlijeko je bilo smrznuto!

Kako je napisala u postu, odnosno u pismu naslovljenom na upravu Heathrowa - "zaista sam bila spremna ostaviti vrećice koje su se počele topiti, iako ih je bilo malo, no vaši su zaposlenici inzistirali da apsolutno sve bacim u smeće jer će se, prema njihovom mišljenju, sadržaj kad-tad otopiti i postati tekuć". I to naravno nije sve. Kao da su namjerno htjeli poniziti me i dokazati mi da ja nemam, a oni imaju pravo. Da, nisam imala previše izbora jer čak i kada sam htjela, a imala sam dovoljno vremena, čitav sadržaj svoje torbe prebaciti u kofer, ponovno proći check- in i provjeru i sve - i tada su rekli ne! Jer, eto mlijeko su već sada pogledali i zaključili da ga moram baciti te ga zbog te njihove odluke ne mogu čak ni prepakirati.

Zaista sramotno. To je bila hrana za moje dijete. Ne hrana koju sam jučer negdje kupila, nabavila, izdojila. To je hrana koju ja spremam i skrbim o njoj na najbolji mogući način puna dva tjedna! I vi mi ne date da je nosim svom sinu.

Razumijem ja pravila, ali isto tako znam da sam istu ovu proceduru prošla već gomilu puta i nigdje nitko nije bio ovako rigorozan. Shvaćam pravila, shvaćam zašto su donesena, ali ja nisam prenosila bocu tekućine za koju se ne može utvrditi točan sadržaj. Ponizili ste me, natjerali me da se opravdavam, natjerali ste me da se osjećam krivom i kao majkom i kao poslovnom ženom. Smatram da niste u redu, jer sigurnosna su pravila tu da štite i mene kao putnika. Čestog putnika, a vi, odnosno vaši zaposlenici nisu bili spremni razmotriti razlog zbog kojeg ja ovo sve radim.
Mene ste naljutili, a vjerujem da će se možda već i sutradan pojaviti slična majka sa sličnim potrebama, jer da, vi imate pravilo da se izdojeno mlijeko može unijeti u avion ukoliko je beba uz nas, ali morate znati da to nije uvijek moguće jer mame rade i putuju, i imaju želju, bez obzira na sve, održati normalan ritam hranjenja svoje bebe. Na to ima pravo svaka majka!

Zato vas lijepo molim, radi mene i meni sličnih majki, preispitajte svoja pravila.

Kako se vidi po komentarima ispod posta ovo zaista nije izdvojen slučaj, pa stoga drage naše majke znajte da čak ni smrznuto mlijeko koje ćete možda pokušati prevesti sa sobom avionom, možda neće naići na odobrenje službenika.