Novinarka s Harvarda dijeli savjet kojem uči djecu: Ne postoji dobar ili loš fakultet

Foto: Unsplash

Djeca diljem svijeta proživljavaju krizu mentalnog zdravlja. Od malih nogu su pod pritiskom da upišu dobar fakultet jer se to smatra jedinim putem do uspjeha, što dodatno pogoršava situaciju.

Novinarka i istraživačica roditeljstva Jennifer Breheny Wallace podučava svoje troje djece vrlo jednostavnom konceptu.

"Prvo što trebamo učiniti jest izbaciti iz glave da postoji nešto poput dobrog fakulteta", kaže Wallace za CNBC.

U vlastitom domu ona i njezin suprug pokušavaju smanjiti pritisak oko upisa na fakultet te djecu podsjećaju da su ocjene subjektivne i da njihov budući uspjeh i sreća ne ovise o školi koju pohađaju.

Gdje studiraš je manje važno od onoga što tamo radiš

Pohađanje prestižnog fakulteta ne jamči idealnu budućnost, pokazuju istraživanja.

"Postoje primjeri sretnih i uspješnih ljudi koji nisu pohađali fakultet. Svi poznajemo ljude koji su završili odličan fakultet i nisu sretni koliko su se nadali. Znamo i one koji su pohađali škole za koje nikad nismo čuli, a životi su im danas izvanredni", tvrdi Wallace.

Jedno istraživanje iz 2014., provedeno među 30 tisuća studenata završnih godina fakulteta, pokazalo je da su iskustva koja steknemo, kao i izvannastavne aktivnosti koje pohađamo, ono što nam pomaže da učenje i iskustvo studiranja budu ugodniji.

"Na temelju desetljeća istraživanja, ono što vodi do uspjeha su kvalitetni odnosi s drugima, svrhovit rad i osjećaj kompetencije", zaključila je Wallace.

Pročitajte više