Charlie Design: Atraktivna nova kampanja snimljena pod morem

LOREDANA Bahorić, zagrebačka modna dizajnerica, već punih 25 godina uspješno egzistira na hrvatskoj modnoj sceni. Svojim kreativnim rješenjima i zanimljivim idejama uspjela je zadovoljiti i najveće kritičare hrvatske mode, a njezine revije i odjeću nose mnoge osobe iz javnog i društvenog života Hrvatske.

Poznata je njezina privrženost crnoj boji, pa i ne čudi da je njezina modna marka "Charlie Design" dobila ime po glumcu Charlieju Chaplinu koji joj je bio inspiracija za početak stvaranja odjeće s prepoznatljivim predznakom. Na ovogodišnjem Noir Festivalu predstavila je svoju novu kolekciju simboličnog naziva "Breathless", jer kako sama kaže: "sve je nastalo u jednom dahu!".

"Za ime Charlie, inspirirano likom Charlieja Chaplina, odlučila sam se zato što me oduvijek fascinirao njegov lik skitnice s prepoznatljivom odjećom. Na sam spomen njegova imena i dijete zna da se radi o liku u crno-bijeloj vizuri, trošnom odijelu, polucilindru, štapu.", izjavila je dizajnerica.



Atraktivna kampanja za novu kolekciju snimljena je pod morem. "Breathless , ili bez daha, odražava stanje moga uma dok sam pripremala ovu kolekciju jer sam je doslovno zamislila u jednom dahu. Usto, kampanja koja je prati osmišljena  je pod morem, mislim da je Mladen Šarić napravio upravo ono kako sam zamišljala cijelu priču.", komentira Loredana.