Online profili: Muškarci žele vidjeti više grudi i manje suvišnih rečenica

ONLINE spojevi prilično su slični poslovima koji se tiču prodaje. Jedina je razlika ta što umjesto da uvjeravamo kupca da kupi naš proizvod, mi ga uvjeravamo da više vremena uloži u upoznavanje nas. Nagrada je nekoliko spojeva, a ako smo stvarno sretni - ostvarit će se i ozbiljna veza.

Međutim, baš kao i posao u prodaji, online spojevi zahtijevaju također puno rada i upornosti. Cilj je da se naš profil ističe među morem drugih "natjecatelja", prenosi Your Tango. To nas dovodi do konačnog pitanja - "Kako sklopiti posao"?

Smart Dating akademija i stranica Chemistry.com htjeli su dati odgovor na to pitanju pa su proveli anketu na tisuću muškaraca i žena te saznali koje nas to stvari privlače i odbijaju prilikom traženja novih online partnera.

Fotke

Ako misliš da je autoportret od prije dvije godine kad si došla svježe ošišana od frizera idealan izbor profilne fotke - razmisli ponovno. Jedan od najvećih pogrešaka upravo je stavljanje starih fotki. Žene će na muškarcu najprije primijetiti osmijeh i oči, a muškarci će na ženama gledati osmijeh i građu tijela. Također, muškarci preferiraju fotke na kojima se vidiš cijela.

Sadržaj profila

Čini se kako su ljudi doista osjetljivi na ono što se piše u "o meni" kućici. Muškarci preferiraju poruke koje su kraće, dok žene (očekivano) ipak misle da bi muškarci trebali o sebi napisati nešto više od jednog odlomka. Pažnja bi se trebala obratiti i na gramatiku, a klišeji su ono što bismo trebali izbjegavati u potpunosti.