Žene troše najviše novaca nakon ljubavnog brodoloma

Foto: Interview Magazine

OPĆE je poznato da to koliko ćemo potrošiti u šopingu, često ovisi o tome kako se osjećamo.

A to da je peglanje kartica u izravnoj vezi s našim raspoloženjem, potvrdilo je i jedno novo istraživanje internetske stranice Quidco.com. Ono je uključivalo 2000 žena, a rezultati su pokazali kako žene u prosjeku troše 72 dolara na novu odjeću, obuću, modne dodatke ili kozmetiku nakon prekida, odnosno više nego kad su u pitanju drugi razlozi.
 
U prosjeku troše 66 dolara nakon što dobiju plaću, 47 dolara kad im je dosadno, a 44 nakon svađe s partnerom. One koje šopingiraju nakon lošeg dana na poslu, u prosjeku troše 42 dolara.
 
"Šoping se često naziva malom terapijom i čini se kako to doista je tako za mnoge žene. Razlika je u tome što neka iskustva i raspoloženja mogu imati više utjecaja na to koliko će potrošiti. No, žene bi trebale paziti koliko troše, kako sljedeći dan ne bi požalile kad se probude dobre volje", izjavio je osnivač spomenute stranice Andy Oldham za Daily Mail.
 
Dobra je vijest što su žene itekako svjesne da više troše kad imaju loš dan. Istraživanje je pokazalo da više od polovice žena izbjegava šoping centre kad su loše raspoložene. No, opet, 53 posto njih izjavilo da na takve dane svjesno idu u kupovinu, kako bi popravile raspoloženje.