Foto: Twitter
PETER RADOVICH JR, američki producent i redatelj hrvatskih korijena, dvostruki dobitnik Emmyja, na Twitteru se posvađao s Vladom RH. Rasprava je započela tweetom u kojem se Radovich čudi zašto se hrvatski turizam više ne oglašava u SAD-u.
Idući dan uslijedio je novi tweet: "Direktor Hrvatske turističke zajednice rekao mi je 'da se ne isplati' oglašavati u SAD-u. 300 milijuna ljudi. Bogata zemlja. I ne isplati se. SMH ("Shaking My Head", tresem glavom - internetski slang koji označava nevjericu op.a.)".
Na Radovicheve kritike je Vlada RH odgovorila putem svog službenog Twitter profila. "Hrvatska je 2014. u offline oglašavanje u Sjedinjene Američke Države uložila 205 posto više u odnosu na 2012. godinu", napisali su iz Banskih dvora.
"To je odlično, ali 200 posto od gotovo ničega je i dalje gotovo ništa", odgovorio je Radovich, te ponudio Vladi RH svoju pomoć ako ikad odluče promijeniti pristup prema oglašavanju u turizmu. Vlada je Radovichu zahvalila na njegovoj ponudi i poslala mu "pozdrave iz Zagreba".
Suradnju je Vladi RH Radovich nudio i ranije. Na Weekend Media Festivalu ušao je u raspravu s ministrom turizma Darkom Lorencinom i bivšom šeficom HTZ-a Meri Matešić. Tada je Radovich kritizirao notorni slogan "Mediteran kakav je nekada bio", te predložio Hrvatskoj da uloži četiri milijuna dolara u 30-sekundni reklamni spot na Superbowlu.