Istraživanje: Na nacionalnim televizijama najviše se oglašava - Agrokor

Foto: Arhiva

"AGROKOR je po potrošnji vodeći oglašivač u Hrvatskoj, što nije iznenađujuće s obzirom da se ova kompanija oglašava u najzastupljenijim sektorima, od hrane, pića, tiska do sektora trgovačkih lanaca. Drugo hrvatsko ime među 'strancima' je Podravka grupa, jedna od vodećih prehrambenih i farmaceutskih kompanija u Hrvatskoj", objavio je specijalizirani portal jatrgovac.hr u svojoj analizi TV oglašavanja prema deset najvećih oglašivača i dalje čine većinom velike inozemne kompanije, a među deset najvećih našla su se i dva domaća imena, na prvom mjestu nalazi se Agrokor, dok je na sedmom Podravka grupa. 
 
Među deset najvećih oglašivača u Hrvatskoj ipak su najzastupljenija svjetska imena poput tvrtki Procter & Gamble, Coca-Cola, L’Oreal i Reckitt Benckiser.
 
Istraživanje magazina Ja TRGOVAC i agencije Hendal, provedeno na nacionalno reprezentativnom uzorku od 400 građana Hrvatske starijih od 15 godina, pokazalo je
kako u općoj gospodarskoj krizi građani sve više pažnje poklanjaju informativnom programu koji kao svoj prvi razlog gledanja televizije navodi gotovo 80 posto ispitanih.
 
U odnosu na 2011. godinu, rast oglašavanja bilježe uslužne djelatnosti i kućna tehnika s oko 20% više oglašavanja u 2012., farmaceutska industrija i mediji s više od 10% te sektor hrane i automobilska industrija. S druge strane, pad bilježe sektori telekomunikacija i financija s oko 10%, sektor kozmetike oko 5%, dok segment pića te proizvodi za čišćenje u kućanstvu bilježe pad od 2%. Unatoč činjenici da se nalazimo u eri razvoja internetskog i mobilnog oglašavanja, oglašivači u Hrvatskoj još uvijek su u najvećoj mjeri usmjereni na televizijsko oglašavanje, stoji u analizi. 

Pročitajte više