Bankarska grupacija HSBC: Izgubili smo osobne podatke 159.000 naših klijenata - opet

SVJETSKI konzorcij banaka HSBC sa sjedištem u Londonu priznao je kako je izgubio podatke o 159.000 klijenata koji su korisnici usluga u podružnici Hong Konga, iako im ovo nije takav prvi slučaj, ovoga puta je brojka manja.

Izgubili smo skoro sve, ali korisnici su i dalje sigurni?!

Najveća britanska banka HSBC koja djeluje u 83 zemlje svijeta izvijestila je kako je do nestanka zapisa došlo uslijed pregledavanje servera na kojem su bili pohranjeni svi podaci, uključujući brojeve računa, imena korisnika, transakcijske iznose, ali ne i tajne PIN-ove, lozinke i korisnička imena korisnika. Zahvaljujući ovom posljednjem, u HSBC-u tvrde kako su svi korisnici i dalje zaštićeni i da postoje kopije svih podataka koji u suradnji s visoko zaštićenim serverima onemogućuju ikakvo nanošenje štete ili financijskih gubitaka klijentima.

Isprika zlata vrijedi

Čelni čovjek kineske i azijske podružnice HSBC-a, Vincent Cheng, ispričao se oštećenim klijentima i zagarantirao kako nitko od njih neće biti financijski oštećen te nadodao kako je i sam HSBC žrtva gubitka te da će i oni snositi velike posljedice. Nakon što je utvrđena pogreška i gubitak podataka koji su prijavljeni policiji nakon nekoliko dana, korisnici su ostali zaprepašteni i šokirani.

"Jako sam zabrinuta, nitko ne zna moje osobne bankovne podatke, a izgubiti takvo nešto je velika stvar", izjavila je za hongkonšku televiziju jedna od oštećenih. No, iako je banka zbog kasnijeg javljanja policiji našla na meti kritika javnosti, iz HSBC-a tvrde kako je trebalo nekoliko dana da i oni sami sprovedu internu istragu.

Prvo izgubljeno 370 tisuća, sada "samo" 159

Podsjećamo kako je početkom travnja ta ista banka, HSBC, izgubila računalni disk s podacima 370.000 klijenata pri slanju poštom iz Southamptona u švicarsku osiguravateljsku kuću Swiss Re, što je puno ozbiljnija brojka u usporedbi s najnovijim slučajem.

V.M.

Pročitajte više