Bianca Matković: Bio je natječaj i ja sam se javila. To nema veze s političkim vezama

Foto: Marko Lukunić/Pixsell, HDZ Facebook

BIVŠA ministrica Bianca Matković ne može se načuditi interesu javnosti za njezin angažman u Hrvatskom zavodu za javno zdravstvo. Ponuda tvrtke ove istaknute HDZ-ovke ocijenjena je najboljom među četiri prijavljene na natječaj. 

Nekadašnjoj šefici kabineta premijera Ive Sanadera smeta što se dobivanje ovog posla povezuje s ravnateljem HZJZ-a i stranačkim kolegom Krunoslavom Capakom. 

Pitali smo ju poznaje li ga. "Poznam ga. Od 4 i pol milijuna ljudi ja sigurno znam dva i pol. Ali to nema veze s ovime. Javila bih se na natječaj i da je na čelu Zavoda gospođa Milanović", kazala je Matković, misleći pritom na predsjednikovu suprugu.

Na pitanje tko je odlučivao o najboljoj ponudi poručuje kako ne zna.  "Radila sam već neke javno-zdravstvene kampanje. Moja tvrtka Media Front nekoliko godina se bavi političkim marketingom. Trenutno vodi društvene mreže za preko 15-ak klijenata što se tiče lokalne samouprave. Radi i sa svim političkim opcijama jer ja sam firma na tržištu, nisam stranka", poručila je Matković. 

Zanimalo nas je s kojim konkretno lokalnim samoupravama posluje, ali rekla je da to ne smije otkriti. 

Pokušali smo barem saznati kako će kampanja za cijepljenje izgledati.

"Najprije, to što se piše da se radi o promociji cjepiva je krivo. Radi se o kampanji za cijepljenje. Kampanja će biti afirmativna, edukativna i informativna. Ljudima ćemo pokušati dati što više informacija", odgovorila je ova marketinška stručnjakinja, vraćajući se zatim na pitanje dobivanja tog posla: 

"Bio natječaj, ja sam se javila"

"Bio je natječaj na webu HZJZ-a, ja sam se, između ostalih, javila kao tvrtka, ponudila kreativni koncept, dala reference i sve što je bilo potrebno i dobila sam posao. Nema to veze ni s čim, osim s kreativnim rješenjem koje smo kao tvrtka ponudili. Nema veze s političkim opcijama. Ovo je u devet godina tek drugi državni tender koji sam ja dobila. Toliko o mojim velikim stranačkim vezama", ustvrdila je Matković. 

Kako posluje njena tvrtka?

Tvrtka Biance Matković u 2019. godini imala je oko 390 tisuća kuna prihoda te nešto 111 tisuća dobiti. Te godine, sudeći prema Državnoj riznici gdje se vide isplate iz državnog proračuna, dobila je i nešto više od 17 tisuća od Ministarstva rada.

Godinu ranije, 2018. tvrtka je uprihodila 148 tisuća kuna, a dobit je iznosila 38 tisuća kuna. 2017. imala je 25 tisuća kuna prihoda i 17 tisuća kuna dobiti.

Za posao od HZJZ-a dobit će 188 tisuća kuna.

Zanimljivo, u podacima u poslovnim bazama stoji kako nemaju zaposlenih.

Što kaže HZJZ o natječaju?

HZJZ je danas objavio priopćenje o poslu s Matković.

"Nabava vezana za vođenje kampanje „Misli na druge, cijepi se!“ na društvenim mrežama  HZJZ-a

Kampanja za promicanje cijepljenja koja je danas već prepoznatljiva pod sloganom „Misli na  druge - cijepi se“ ima i komponentu promocije na društvenim mrežama HZJZ-a. Natječaj je  raspisan 2. veljače 2021. godine, a sukladno Pozivu na dostavu ponuda sve pravovaljano  zaprimljene ponude, prema Upisniku o zaprimanju ponuda, otvorene su 08. veljače 2021.  godine.

Zaprimljene su ponude od strane četiri ponuditelja:
1. Paradigma Integrirane komunikacije d.o.o.
2. Media front d.o.o.
3. Digital link d.o.o.
4. Spread d.o.o

Ponuda ponuditelja Paradigma Integrirane komunikacije d.o.o. i ponuda ponuditelja Media  front d.o.o. zadovoljile su sve formalne uvjete tražene Pozivom te su upućene na daljnje  razmatranje i ocjenu.

Bez obzira što ponuditelj Paradigma Integrirane komunikacije d.o.o. u svojoj ponudi nije  dostavio životopis stručnjaka (voditelja kampanje), njegova ponuda uzeta je u obzir pri  ocjenjivanju, ali ostvario je manji broj bodova za kreativni koncept jer je u svom prijedlogu  koristio do sad već viđene poruke.

Smatramo kako je jasna i transparentna komunikacija važna za uspjeh javnozdravstvenog odgovora jer on uvelike ovisi o tome pridržavaju li se građani zdravstvenih preporuka. Uz veliki trud da na vrijeme i u što većem broju osiguramo što veću procijepljenost, ali i adekvatne informacije kako bismo spriječili lažne, zavaravajuće i opasne vijesti koje i dalje cirkuliraju te kako bi ublažili rizik od „pandemijskog zamora”, već više od godinu dana činimo sve što je u našoj moći kako bi osigurali zdravlje cjelokupnoj naciji jer živote ne spašava cjepivo, spašava  ih cijepljenje", napisali su.


 

Pročitajte više