Big Brother gledaniji od Milijunaša

REALITY show "Big Brother" RTL Televizije po prvi je puta postigao veću gledanost od HTV-ova kviza "Tko želi biti milijunaš". Na RTL-u su oduševljeni tim podatkom, dok su na HTV-u uvjereni kako će "Big Brother" uskoro dosaditi TV gledateljima, doznaje Jutarnji list.

Najgledanija emisija "Big Brothera" emitirana je u četvrtak, u kojoj je najzanimljiviji trenutak bio raskalašeno kupanje u jacuzziju, te poljubac dvije natjecateljice. Inače, radi se o gledanosti među populacijom između 18 i 49 godina.

"Milijunaša smo pretekli za oko jedan posto, ali to je za nas jako velik uspjeh. Očekivali smo, dakako, da će Big Brother postići uspjeh, ali nismo znali da će se to dogoditi ovako brzo, već u drugom tjednu emitiranja." – izjavio je RTL-ov urednik Zabavnog programa Saša Runjić.

Na HTV-u su pak uvjereni da će početna popularnost "Big Brothera" pasti s vremenom, unatoč činjenici da show postaje sve zanimljivi kako vrijeme odmiče i smanjuje se broj ukućana.

"To je tako, neki put pobijediš, neki put izgubiš. Normalno je da će u prvo vrijeme publika kojoj je taj program namijenjen biti znatiželjna da vidi kako izgleda hrvatski reality show, ali jednako tako smatram da je ta ista publika već na satelitskim i kabelskim programima odgledala puno sličnih emisija na engleskom jeziku da im to uskoro više neće biti interesantno." – komentirala je Tanja Šimić, direktorica programa HTV-a.

Podaci o gledanosti za tjedan od 24. do 30. rujna pokazuju da je kviz "Tko želi biti milijunaš?" bio četvrta emisija po gledanosti u ukupnoj populaciji, a u istom periodu "Big Brother" bio je deseti. No, među populacijom od 18-49 godina, što i jest ciljana publika "Big Brothera", Milijunaš je bio na četvrtom mjestu gledanosti a "Big Brother" na šestom.

Pročitajte više