Vozač ZET-a doveo sina da pregledava karte, mladiću koji se usprotivio rekao: "Sjedi i ne seri"

Foto: Arhiva

ČITATELJ Indexa javio nam je kako je jučer bio svjedokom neugodnog incidenta u ZET-ovom autobusu (broj vozila 647) na liniji 209 Dubrava – Čučerje prilikom čega je došlo do svađe  između vozača i 19-godišnjeg putnika D. K.

Mladić je ušao u autobus na terminal u Dubravi i imao voznu kartu koju je ovjerio. Nakon njega, u autobus su ušle dvije starije gospođe, a na prednjim vratima stajao je, tvrdi čitatelj, vozačev sin koji je pomno pratio tko od putnika ima voznu kartu. Jedna od gospođa zaboravila je novčanik na poslu, ušla je u autobus i sjela u zadnji dio. Vozačev sin je došao do nje i otpratio je do svojeg oca, vozača da kupi kartu. Žena je kupila kartu i vratila se sjesti na svoje mjesto u zadnji dio autobusa, piše čitatelj.

Autobus je krenuo s terminala u Dubravi i dolazi do prve postaju u Dankovečkoj ulici gdje je puno putnika koje vozačev sin na ulaznim vratima zaustavlja jednog po jednog i traži da mu pokažu kartu, bez pokazivanja bilo kakvih dokumenata.

Policija u autobusu

D. K. je upitao vozačeva sina može li vidjeti njegove dokumente kako bi se uvjerio da je ZET-ov kontrolor i ima li pravo putnicima pregledavati karte.

Vozač mu je odgovorio: "Slušaj, mali, idi tamo, sjedi i ne seri više, izletjet ćeš van!"

Mladić mu je rekao da ne može tako razgovarati s njim, a vozač mu je ponovio: "Mali, bolje ti je da sjediš i šutiš!"

Nastala je prepirka te je mladić pozvao policiju.

Nakon dolaska policajca u autobus, D. K. je i dalje tražio vozačeva sina da pokaže dokumente, što je ovaj uporno odbijao, a vozač je rekao policajcu kako je D. K. nasrnuo na njegova sina i fizički ga napao. Srećom po D. K. to su demantirali putnici u autobusu.

U PU zagrebačkoj potvrdili su intervenciju po dojavi u autobusu na liniji 209. Dodaju da nisu  utvrđeni elementi prekršaja jer je došlo samo do verbalne prepirke.

ZET: Osuđujemo svako neprimjereno ponašanje

Povodom ovoga incidenta obratili smo se ZET-ovoj službi za odnose s javnošću koji su nam vrlo brzo odgovorili i potvrdili da znaju za ovaj incident o kojem nas je izvijestio naš čitatelj.

Njihov odgovor prenosimo u cijelosti.

"Zahvaljujući Vam na upitu, želimo Vas izvijestiti kako je ZET o događaju na liniji 209, upoznat prema propisanom protokolu neposredno nakon nastalih okolnosti.

Sukladno internoj proceduri započeli smo odgovarajući postupak tijekom kojega će se sa sigurnošću rasvijetliti pojedinosti slučaja.

Svako neprimjereno postupanje najoštrije osuđujemo, a nažalost u ovome trenutku ne možemo iznositi pojedinosti i to do okončanja spomenutog postupka", piše u odgovoru Nikole Tomljenovića iz ZET-ove Službe komunikacija i marketinga - Odjela odnosa s javnošću.

 

Pročitajte više