Dva tajkuna više nisu veliki prijatelji: Todorić udario na Tedeschija

RAZDOBLJE pakta i velikog poslovnog i privatnog prijateljstva  između Ivice Todorića i Emila Tedeschija koje je bio i formalno potpisano ulaskom u RTL Televiziju iz koje su na koncu morali zajednički izaći, definitivno je okončano.  

Udar na Cedevitu

Naime, kako piše posljednje izdanje dvotjednika Objektiv, Todorićeva tvrtka Jamnica plasirala je nedavno na police trgovina novi osvježavajući napitak Juicy Vita kojim planira ozbiljno ugroziti poziciju Tedeschijeve "zlatne koke" Cedevite, čija se lanjska prodaja procjenjuje na brojku od tristotinjak milijuna kuna.

Udar na Cedevitu po svemu sudeći je uvod u grublju igru za tržišne udjele i poziciju regionalnog lidera.

Mutne Kalničke vode

Povod pucanju dobrih veza ova dva tajkuna kumovala je Tedeschijeva igra oko Kalničkih voda, gdje bi kompletno preselio punjenje profitabilne Cedevite GO, potom Cockte koju je preuzeo kupovinom Droge, galonskog pakiranja izvorske vode i još nekih proizvoda.

U isto vrijeme Todoriću nije uspjela kapitalna kupovina slovenskog Mercatora, a Tedeschi je za to vrijeme ambiciozno osvajao lukrativno tržište vode i osvježavajućih napitaka.

Treba pokazati tko je gazda


"U takvim okolnostima, koliko god se Todorić i Tedeschi prema vani pokazivali kao složni poduzetnički partneri,  hladna poslovna logika je sugerirala da je došlo vrijeme da se pokaže tko je gazda u domaćem dvorištu i tko diktira tempo. Todorić je dao odgovor na ovo pitanje kad je u svoje dućane sredinom lipnja plasirao izravnu konkurenciju Cedeviti", navodi Objektiv podsjećajući na aferu Kalničke vode.

Navodno i privatno prijateljstvo Todorića i Tedeschija više nije kao prije posebice nakon što je Tedeschiju uspjelo poći za rukom kupiti moćnu slovensku tvrtku, to isto nije uspjelo Todoriću s Mercatorom.

Tedeschi uspio doći do Droge, a Todorić pao na Mercatoru

"Da je navodno prijateljstvo jedno, a ozbiljan biznis nešto sasvim drugo, pokazuje i Agrokorova odluka da Juicy Vitu plasira i u tisuće ugostiteljskih objekata u obliku praška, na istom onom ugostiteljskom tržištu gdje je Cedevita dosad bila neprikosnovena. Tedeschi je uspio realizirati kupovinu slovenske Droge, Todorić je 'kihnuo' na Mercatoru, pa se čini da je upravo tržište pića, pogotovo ljeti i u jeku turističke sezone, najpogodnije za pokazivanje mišića i zdrave utakmice između dvojice moćnika kojima se, istina, preklapaju mnogi interesi", zaključuje Objektiv.

Pročitajte više