Stručnjak za međunarodni terorizam Pavle Kalinić osvrnuo se na opasnosti od pojave međunarodnog terorizma ako dođe do realizacije tog projekta.
Pravni stručnjak Josip Kregar istaknuo je potrebu da Studija bude transparenta, dok Branko Sedak Benčić iz "Eko-Kvarner" smatra da Hrvatska ne može imati nikakvih posljedica zbog povlačenja iz Sporazuma Družba Adria.
Projektom Družba Adria planira se doprema nafte s naftnih polja u Ruskoj Federaciji naftovodom preko šest zemalja do luke u Omišlju. Ondje bi se nafta ukrcavala u tankere koji bi je prevozili do potrošača, pretežito u SAD-u. Preko hrvatskog teritorija nafta bi se dopremala naftovodom kojim upravlja državna tvrtka Jadranski naftovod (JANAF). Prve godine planira se doprema pet, a nakon toga do 15 milijuna tona nafte na godinu.
Piršić je rekao kako se preuveličava gospodarska korist od projekta, da ne stoji tvrdnja o strateški nužnom transportu nafte, te da se umanjuje opasnost od balastnih voda koje bi narušile ekosustav Jadrana. Tankeri bi u Omišalj donosili pet milijuna tona balastnih voda, u kojima je pronađeno oko 7000 vrsta raznih organizama i mikroorganizama, a uz to mogući su i drugi incidenti zbog havarije tankera, rekao je.
Projekt se želi realizirati u turističkoj regiji koja po procjenama godišnje od turizma zarađuje milijardu američkih dolara, dok je maksimalni godišnji prihod (ne dobit) prve faze tog projekta 20 milijuna dolara, druge 40, a treće faze 60 milijuna dolara, rekao je Piršić.
Po Izvješću Zagrebačke burze za prvih šest mjeseci prošle godine JANAF je u projekt Družba Adria uložio preko 50 milijuna kuna, a u javnosti se iznosio podatak da je investirano samo jedan posto vrijednosti (tri milijuna kuna) od potrebnih investicija u projekt, čija je ukupna vrijednost 80 milijuna dolara, rekao je Piršić.