Grupacija Carlsberg zadovoljna poslovnim rezultatima za prvu polovicu 2006.

GRUPACIJA Carlsberg danas je objavila poslovne rezultate za prvo polugodište 2006. godine. Carlsberg Croatia ujedno predstavlja svoje rezultate za isto razdoblje.

Poslovni rezultati grupacije Carlsberg za prvo polugodište 2006.

Neto prihod povećan je za 8 posto, na 19,3 milijardi danskih kruna /2,6 milijarde eura/ (17,8 milijardi danskih kruna u prvom polugodištu 2005.), zahvaljujući napretku u svim regijama.

Primjenjujući lokalne tečajne liste, neto prihod je povećan 7 posto.

Operativna dobit narasla je 30 posto na 1.722 milijuna danskih kruna /231 milijun eura/ (1.328 milijuna danskih kruna u prvom polugodištu 2005.) kao rezultat poboljšanja aktivnosti u Zapadnoj Europi te povećanoj zaradi u BBH (Baltic Beverages Holding) jer integracija ruskih pivovara počinje generirati očekivani sinergijski rezultat.

Očekivana godišnja operativna dobit povećana je za 200 milijuna danskih kruna (na oko 3,75 milijardi danskih kruna), a očekivana godišnja neto dobit porasla je za 150 milijuna danskih kruna (na oko 1,8 milijardi danskih kruna)

Poslovni rezultati Carlsberg Croatia d.o.o. za prvo polugodište 2006. – "Zabava počinje" u Carlsberg Croatia

Ukupan volumen prodaje kompanije Carlsberg Croatia je 255.000 hektolitara što predstavlja povećanje od 13 posto u usporedbi s istim periodom 2005. godine.

Volumen prodaje u Hrvatskoj bilježi rast od 5 posto, dok je volumen prodaje izvoza povećan 38 posto ukupan prihod iznosi 179,4 milijuna kuna, što je porast od 5,5 posto u odnosu na isti period prethodne godine.

Tržišni udjel u Hrvatskoj je 12,63 posto, dok je u istom razdoblju prošle godine iznosio 12,28 posto

Zelena kompanija Carlsberg Croatia opet je postigla uspjeh! Sve više potrošača odabire osvježavajuće i moderne brandove koje im kompanija osigurava.

Sigurno je zabavno raditi u ovoj kompaniji koja stalno sve više pridonosi zadovoljstvu potrošača. Prema riječima Jorna Pedersena, direktora Carlsberg Croatia, to je uistinu tako.

"Pozitivno iznenađujemo naše potrošače osiguravajući im brandove koje osjećaju svojima. Mislim da je to stoga što nudimo izraženo mladoliku i moderniju alternativu postojećim tradicionalnim brandovima. Mnogi mlađi potrošači ne žele piti pivo koje su pili i njihovi očevi. Oni se upravo žele odmaknuti od toga, a naši brandovi im to omogućuju."

Zato je g. Pedersen zadovoljan poslovnim rezultatima u prvom polugodištu ove godine. Ostvareni su poboljšani rezultati unatoč tome što kompanija nije provodila, poput mnogih drugih pivovara, ogromne marketinške kampanje tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva u Njemačkoj.

"Zapravo, ostavili smo tradicionalnim pivovarama da provode tradicionalne marketinške aktivnosti", nastavlja.

"Prilično smo sretni što su to tako napravili. Naši rezultati u prvom polugodištu to dokazuju", zaključuje sa smješkom Jorn Pedersen.

Pročitajte više