Ljudi se žale na vrućine u tramvajima. ZET: Molimo putnike za razumijevanje

Ilustracija: PIXSELL/Patrik Macek

OVIH se dana mnogi građani žale na nepodnošljive vrućine u javnom gradskom prijevozu grada Zagreba, dok iz ZET-a tvrde da klima radi u gotovo svim vozilima. Glasnogovornik ZET-a Domagoj Zeba kaže kako su u komunikaciji s putnicima te kako ZET promptno reagira prema svojim servisnim službama u slučaju bilo kakvih prigovora građana. 

Dodaje da u većini slučajeva, i prije pritužbi građana, sami vozači prijavljuju neispravne klimatizacijske uređaje u autobusima i tramvajima, koje ZET zatim prijavljuje svojem Centru za nadzor problema kako bi se problem što prije uklonio.

"Sustavi su podložni poteškoćama. Neka vozila su u prometu i po 20 sati"

"Odmah se na teren šalje servisna ekipa koja na licu mjesta pokušava utvrditi problem. Ako to ne mogu napraviti i ukloniti problem na licu mjesta, vozilo se odmah povlači iz prometa te se u promet šalje zamjensko vozilo. To su tehnički sustavi koji su podložni poteškoćama, a treba uzeti u obzir da su neka vozila u prometu i po 20 sati", objasnio je Zeba u HRT-ovoj emisiji Dobro jutro, Hrvatska.

Kad je u pitanju održavanje vozila, napominje kako se svi tramvaji i autobusi redovito pregledavaju. "Prvenstveno iz sigurnosnih razloga - tu su propisani dnevni, tjedni i mjesečni pregledi, kao i tehnički. Kada stižu ljetni mjeseci posebice se unaprijed pozornost obraća i na redovno održavanje i funkcioniranje klimatizacijskih sustava."

"Molimo putnike za razumijevanje"

"Treba uzeti u obzir", dodaje Zeba, "da je u gradskom prijevozu velika većina površina ostakljena te se prilikom čestih zaustavljanja na stajalištima otvaraju vrata, čime dolazi do protoka vrućeg zraka izvana. U tim je situacijama nešto teže rashladiti putnički prostor te je za to potrebno nešto više vremena. Molimo putnike da imaju razumijevanja za to", kaže.

Iako postoji određen broj starijih tramvaja koji još prometuju, ZET se trudi ujutro u promet prvo pustiti svoja 142 klimatizirana vozila.

"Međutim, ako neka od tih vozila nisu na raspolaganju, puštaju se u promet i neki stari modeli tramvaja - u takvim slučajevima se na njima otvaraju svi prozori kad izlaze iz spremišta, kako bi putovanje bilo što ugodnije", zaključuje Zeba.

Pročitajte više