HŽ prodao ljudima karte za vlak koji ne vozi. "Dvadesetak ljudi je čekalo na stanici"

Nije fotografija osoba ili događaja iz teksta Ilustracija: Tomislav MIletic/PIXSELL

Prošlog ponedjeljka na bjelovarskom Željezničkom kolodvoru 20-ak putnika čekalo je vlak koji uopće ne vozi. Radilo se o vlaku za Zagreb, čiji je polazak s tog kolodvora bio naznačen u aplikaciji HŽ-a i za njega se uredno mogla kupiti karta. Sin jedne od putnica koja je s kupljenom kartom čekala vlak ispričao je za MojPortal što se točno događalo. 

"Mama je trebala ići vlakom u 13:59 za Zagreb. Moja šogorica kupila joj je kartu preko aplikacije. Čekala je i čekala, kao i ostalih 20-ak ljudi, no vlak nije dolazio. Tada je jedna od putnica ušla u čekaonicu gdje na staklu piše da taj vlak za koju su svi oni redovno kupili kartu, uopće ne vozi nedjeljom i praznicima. Da stvar bude gora, mami se stvarno žurilo da na vrijeme dođe u Zagreb jer je u 17 sati imala autobus za Švicarsku", rekao je muškarac koji je nakon toga poslao pritužbu HŽ-u. 

Upit im je poslao i spomenuti portal, a iz HŽ-a su pojasnili da je došlo do greške. "Na Uskrsni ponedjeljak došlo je do tehničkih poteškoća u prikazu online voznog reda HŽPP-a zbog čega se ispričavamo putnicima.

Umjesto vlakova koji voze blagdanom, u aplikaciji su se prikazivali svi vlakovi koji voze radnim danom zbog čega je bila omogućena kupnja karte za vlakove koji ne voze blagdanom. Odmah se pristupilo uklanjanju tehničkih poteškoća. Putnici koji su kupili kartu za vlak koji nije vozio mogu zatražiti povrat novca za neiskorištenu kartu putem e-maila", objasnili su iz HŽPP-a.

Pročitajte više