Otvoreno pismo ministru Jovanoviću: Nastavnici plaču zbog nediscipline učenika

U OTVORENOM pismu ministru obrazovanja Željku Jovanoviću, profesorica matematike Antonija Horvatek je napisala da nastava gubi svaki smisao zbog nediscipline u školama te zato što se problematičnim učenicima ne može stati na kraj.

"Nije rijetkost da nastavnice uplakane izlaze sa sata ili da učenici toliko uzrujaju nastavnike da mi ostali nismo sigurni hoće li biti u stanju normalno održati sljedeći sat", napisala je profesorica u pismu u kojem traži reviziju pravilnika i drugih propisa zbog kojih se u učionicama ne može održati niti minimalna disciplina, piše Glas Slavonije.

"Na sve strane se priča o tome kako učenici imaju razna prava"


"Problemi počinju već od prvog razreda osnovne škole, a dalje samo kulminiraju... Slušam o jednoj učiteljici prvog razreda koja u svom razredu ima hiperaktivnog učenika i koji se u vrijeme tjelesnog jednostavno popne na drvo i ne želi sići", napisala je profesorica iz Ivanić Grada te dodala da ravnatelji ne znaju što bi s nedisciplinom u razredu dok stručne službe imaju važnijih prioriteta.

"Prestalo se podrazumijevati da se od učenika nešto i očekuje, a na sve se strane priča o tome kako učenici imaju razna prava. Pritom se zaboravlja na prava djece koja žele naučiti i koja su zbog toga ozbiljno zakinuta", piše Horvatek koja upozorava ministra i da se inzistira na što manje "ponavljača" kako bi se podigao rejting škola. Kaže kako stručni suradnici u pravilu kažu da učenik koji ima deset jedinica i tri dvojke treba zaključno dobiti dvojku uz upozorenje da će na taj način razmišljati i inspekcija.

Pročitajte više