U OTVORENOM pismu ministru obrazovanja Željku Jovanoviću, profesorica matematike Antonija Horvatek je napisala da nastava gubi svaki smisao zbog nediscipline u školama te zato što se problematičnim učenicima ne može stati na kraj.
"Na sve strane se priča o tome kako učenici imaju razna prava"
"Problemi počinju već od prvog razreda osnovne škole, a dalje samo kulminiraju... Slušam o jednoj učiteljici prvog razreda koja u svom razredu ima hiperaktivnog učenika i koji se u vrijeme tjelesnog jednostavno popne na drvo i ne želi sići", napisala je profesorica iz Ivanić Grada te dodala da ravnatelji ne znaju što bi s nedisciplinom u razredu dok stručne službe imaju važnijih prioriteta.
"Prestalo se podrazumijevati da se od učenika nešto i očekuje, a na sve se strane priča o tome kako učenici imaju razna prava. Pritom se zaboravlja na prava djece koja žele naučiti i koja su zbog toga ozbiljno zakinuta", piše Horvatek koja upozorava ministra i da se inzistira na što manje "ponavljača" kako bi se podigao rejting škola. Kaže kako stručni suradnici u pravilu kažu da učenik koji ima deset jedinica i tri dvojke treba zaključno dobiti dvojku uz upozorenje da će na taj način razmišljati i inspekcija.